Szukaj

Informacje o Fiat Panda III Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: VANy

Najsłabszy motor 1.2 69KM nie jest najświeższą konstrukcją, toteż na drodze nie powala. Owszem, jest całkiem elastyczny, ale tylko przy niskich prędkościach. Wysokich w sumie i tak nie osiąga, a to sprawia, że do miasta pasuje jak ulał. Znacznie lepsze wrażenie robie za to doładowany 0.9 – 85KM to niezła ilość jak na niewielkie auto. Silnik jest zrywny i radzi sobie w trasie. A diesle? Superoszczędny 1.3 Multijet to taki złoty środek, niestety nie do miasta ze względu na ryzyko uszkodzenia filtra cząstek stałych.

czytaj więcej
Powagosław

Fiat wyszedł z dobrego założenia: po co naprawiać coś, co nie jest zepsute. Dzięki temu Panda zapowiada się na rynkowy przebój na miarę swojej poprzedniczki. Wygląda znakomicie, trochę bardziej cukierkowo, ale wciąż znakomicie.

~Powagosław
Luzacjusz

Zupełnie nie w moim typie, ale wiem jedno. To Panda jest prawdziwym następcą tanich (również w eksploatacji), bezpretensjonalnych i prostych maluchów. Żaden Fiat 500.

~Luzacjusz

Nowy Fiat Panda

Cena od: 79 900 PLN
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 70 KM (51 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 92 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Fiat Panda III Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW od 2020
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Fiat Panda III
Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW
Auto kupione nowe miało nie palić tak dużo jak pali… 7 litrów benzyny po Łodzi to trochę za dużo. Niby miękka hybryda do świateł dojeżdża się na wyłączonym silniku ale paliwa zużywa dość dużo. Obecnie auto ma przejechane 2 tys km może po dotarciu będzie ciut lepiej. Ogólnie auto całkiem fajne chodź silnik jest słaby. Jazda po autostradzie tylko prawym pasem bo po lewym zablokujemy cały ruch. Jednostka do miasta jak najbardziej odpowiednia. Ze względu że to nowe auto planujemy je eksploatować około 10 lat. Niby można założyć LPG od LandiRenzo ale koszt obecnie to 4 tysi i nie ma informacji czy wszytsko jest ok na tej instalacji.
5,7
Fiat Panda III
Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW
Wyniki dalekie od deklaracji producenta. Wynik okolo 5 litrów to długa trasa i 80 km/h na 6-tym biegu. Duże miasto, korki, klimatyzacja, radio itd. to już bliżej 7 litrów. Mimo wszystko to dobre spalanie na takie auto.
4,9
Fiat Panda III
Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW
Realne wartosci spalania (wlączone: klimatyzacja, światła i radio) w miescie 6.2-7.0 a w trasie 4.8-5.8. Okolo 4.0 spala w trasie przy 80 km/h na 6 biegu - wtedy tylko jednostajna jazda na okolo 1.5 tys. obrotów. Słaby silnik wymaga wysokiego kręcenia = spalanie wyższe. Nie przekroczylem nigdy średniej 7.0.
Fiat Panda III Cross seria 4