Szukaj

Subaru Forester 2.0 Diesel Boxer - Q&A (Część 2)

Dodano: 4 lata temu
Wyświetlenia: 5 632
Komentarze: 4

Oto druga część Waszych i naszych odpowiedzi. Film miał być znacznie dłuższy, ale niestety nie uzyskaliśmy odpowiedzi na wiele Waszych pytań od Subaru. 

P.S. Film z serii Q&A miał być o wiele dłuższy, ale niestety Subaru po miesiącu oczekiwania nie wysłało odpowiedzi na takie oto pytania:

1. (LPO) – Czy są różnice w stosowanym napędzie na cztery koła w zależności od skrzyni biegów?
2. (Bartek) - Czy w którymś z silników producent dopuszcza montaż instalacji LPG? Jeżeli nie dopuszcza to czy po założeniu tracimy gwarancję? Chciałbym wiedzieć także jak rozwiązana jest w silnikach benzynowych regulacja luzów zaworowych?
3. (CarlitoNeo) – Czemu ceny podawane są w euro, skoro auto oferowane jest na polskim rynku, a jak wiemy, obowiązującą walutą jest PLN. Czy istnieje oferta wyposażenia dodatkowego?
4. (wiele osób) - Jakie są koszty serwisowe tego samochodu do przebiegu 100 tys km, zgodnie z książką serwisową czynności.
5. (Grzesiek Nawigacja) - Ile jest serwisów subaru w Polsce?
6. (wiele osób) - Jakie są średnie wyniki sprzedaży ​tego modelu ​w Polsce w 2014 roku? Jaki stanowi udział w całkowitej sprzedaży? Jaka część klientów decyduje się na diesla?
7. (wiele osób) - Jakie są warunki gwarancji tj. długość, limit kilometrów itp.
8. (Grzegorz Wawryszczuk) - Czy to prawda ze Subaru nie montuje w samochodach czujników cisnienia i poziomu oleju? ​

Zobacz również

Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester IV Terenowy