Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Fiesta VII Hatchback 3d 1.4 Duratec 96KM 71kW 2008-2012

Lata produkcji: 2008 - 2012
Segment: Auta małe

Wybór jest naprawdę duży, ale nie wszystkie silniki są ciekawe. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 1.0 80KM, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Jednak jeśli nie boicie się wysokiej mocy wyciśniętej z małego silniki, to pokochacie 1.0 Ecoboost. Jego mocy zaczyna się w najsłabszych wersjach od 100KM a kończy na bagatela 140KM. Optymalny jest wariant 125-konny. Wśród diesli dostępne są dwa silniki i już ten najsłabszy o mocy 75KM i pojemności 1.5l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Mimo wszystko spodoba się tylko spokojnym kierowcom, bardziej uniwersalny jest 1.6 95KM.

Powagosław

Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.

~Powagosław
Luzacjusz

Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

~Luzacjusz

Oceny Ford Fiesta VII Hatchback 3d 1.4 Duratec 96 KM 71 kW

Ogólna ocena
4,54
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Fiesta VII Hatchback 3d 1.4 Duratec 96KM 71kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 126
Koszt ogólny 19,88 PLN
LPG14.91 PLN
PB18.23 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 6,96 PLN

Autodiagnoza Ford Fiesta VII

Liczba wpisów: 51
cos w szktzyni biegow
dodał: dadi44, 6 lat temu
Gdy odpalam samochod czasami mi odzywa sie skrzynia biegow jest taki rechot ale jak dodam gazu troche jest juz ok.A najgozej jest gdy wlacze kilime wtedy spadaja obroty slinkia i caly czas cos rechocze.
Kontrolka "check engine"
dodał: ~Adrian, ponad rok temu
Witam, proszę o pomoc. W okolicy kwietnia/maja pojawiła się kontrolka "check engine" - pojechałem do mechanika, który stwierdził, że to zanieczyszczona przepustnica (jednocześnie wspomniał, że może być uszkodzony kat. - przebieg 120.000) i należy ją przeczyścić. Po 1,5 miesiąca znowu pojawiła się ta sama kontrolka - mechanik przekazał, że to katalizator do wymiany (lub możliwe, że sonda lambda). Pojechałem do innego mechanika, bo w wymianę katalizatora nie wierzę - drugi stwierdził po podłączeniu do kompa, że to lambda. Wymieniłem, ale po ok. tygodniu znowu się pojawiła (samochód nie ma...
Problem z biegami po "przegazówce"
dodał: Szczepan, 6 lat temu
witam , problem nastepujacy na wylaczonym silniku biegi wchodza.. lecz dosc ciezko. na zapalonym zazgrzyta przy wrzucaniu wstecznego czasem, biegi nadal nie wchodza lekko, ale 1 i 2 w tolerancji mozna wrzucic, problem z 3 i 4 biegiem - zgrzyty.. Co moze byc powodem? poduszki silnika bym wykluczyl bo cala sytuacja miala miejsce po przegazowaniu 2 krotnym silnika do ok 6000 obr na luzie, gdy sprawdzalismy gdzie uciekaja spaliny w ukladzie wydechowym.

Dane techniczne Ford Fiesta VII Hatchback 3d 1.4 Duratec 96KM 71kW 2008-2012

Podstawowe parametry Ford Fiesta VII Hatchback 3d 1.4 Duratec 96KM 71kW
Produkowany od 2008 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1388 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 96 KM (71 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 8,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77,2 x 74,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)

Publikacje o Ford Fiesta

Newsy o Ford Fiesta

Ford Fiesta VII Hatchback 3d