Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII Hatchback 3d 1.0 EcoBoost 140KM 103kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Auta małe

Nowością w gamie silnikowej jest jednostka 1.0 EcoBoost z funkcją dezaktywacji jednego z cylindrów. Jak zapewnia producent rozwiązanie to przyczynić się ma do obniżenia emisji CO2 oraz zmniejszyć zużycie paliwa. Dezaktywacja cylindra powinna być niezauważalna dla kierowcy.

Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 1400-4500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,9 x 82 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny ASS
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ford Fiesta VIII Hatchback 3d