Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII Hatchback 5d 1.5 TDCi 85KM 63kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe

Nowością w gamie silnikowej jest jednostka 1.0 EcoBoost z funkcją dezaktywacji jednego z cylindrów. Jak zapewnia producent rozwiązanie to przyczynić się ma do obniżenia emisji CO2 oraz zmniejszyć zużycie paliwa. Dezaktywacja cylindra powinna być niezauważalna dla kierowcy.

Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 85 KM (63 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 215 Nm przy 1750-2750 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73,5 x 88,3 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

5,0
~Marek
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.5 TDCi 85KM 63kW
FORD- marka ta jeszcze 10 lat temu deptała konkurencji po piętach lecz teraz prześciga wszelkie volksvageny ;) Lubię motoryzację i zmieniam auta co kilka miesięcy. Ostanie kilka lat jeździmy z żoną fordami. Po rewelacyjnym b-maxie przesiadka na nowszą Fiestę. Niby klasa miejska ale to jedyne małe auto jakie nadje się również na trasę. Bardzo dobrze wyciszone. Nawet tylne nadkola pod cienką warstwą materiału, dodatkowo pokryte grubą warstwą filcu. Nawet dziwne, bo w Mondeo tego nie ma tylko goła blacha. Szum opon z tyłu jest zatem dobrze wyeliminowany. Mam jeszcze sentyment do francuskich samochodów. Są ładne, dobre silniki, lecz tam właśnie wyciszenie kabiny jest bardzo słabe, co ja akurat uważam za ważny element komfortu podróżowania. Zwykła podsufitka a raczej z jej kierunku: Renault clio przy 130 huk tu jedynie szum. Tak samo opony. Tutaj szum na huk. Mowa oczywiście przy większej prędkości, gdyż jadąc powoli wszędzie jest podobnie. Fiest bardzo mnie zaskoczyła, jako jedyne małe auto dorównuje komfortem jazdy focusowi a nawet Mondeo, pomijając oczywiście ilość miejsca. Inne samochody tej klasy w trasie mnie rozczarowały.
3,9
~xyuru
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.5 TDCi 85KM 63kW
Ford Fiesta to auto miejskie, niestety ja miałem nieprzyjemność korzystania z tego samochodu w formie samochodu służbowego, którym w rok zrobiłem prawie 80 tysięcy kilometrów. Można to potraktować jako symulację korzystania z tego samochodu w miejskiej formie przez kilka lat przez standardowego użytkownika. Całokształt oceniam na 4 gwiazdki mając na uwadze, że jest to samochód, który stworzony został do krótkich odcinków w mieście i dla takiego klienta został wymyślony. W trasie, w której przez zdecydowaną większość czasu z niego korzystałem, uwidocznione zostają wszystkie jego nieprzemyślane, lub nie do końca przemyślane aspekty i całkowicie odradzam korzystanie z tego samochodu w takiej formie.
4,6
~Piotr z Dusseldorfu
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.5 TDCi 85KM 63kW
Miałem poprzednia mk7 3 drzwi 60KM 1.25 (2009)i do przebiegu 59000 do sprzedazy poza serwisem okresowym nie bylo wkładu
Ford Fiesta VIII Hatchback 5d