Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW od 2014

Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
W Focusie też zawitały 3-cylindrowe motory benzynowe z doładowaniem. 1.0 Ecoboost startuje z mocą 100KM i w tym wariancie zapewnia przeciętną dynamikę. Znacznie przyjemniejsza jest wersja 125-konna – elastyczna i chętna do pracy już poniżej 2000 obr./min. Miłośnicy bardziej konserwatywnych silników powinni się z kolei zainteresować poczciwym 1.6l. Podstawowa, 85-konna wersja jest za słaba, ale wariant 105 lub 125KM jeździ już całkiem nieźle – wymaga tylko wspinaczki po obrotach. Warto rozważyć też diesla, jeśli w grę wchodzi niskie spalanie. 1.6 TDCi 95KM to propozycja dla spokojnych kierowców, ale ten o mocy 105- i 115KM w zupełności wystarczy do jazdy na co dzień. Coś ostrzejszego? Doładowany motor benzynowy 1.6 Ecoboost oferuje od 150 do 182KM, a moc diesla 2.0 dochodzi do 163KM. Z tymi jednostkami można już czerpać sporo przyjemności z jazdy i świetnego zawieszenia. A jest przecież jeszcze wersja 2.0 250KM i RS…
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz

Nowy Ford Focus

Cena od 87 820 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150 KM 110 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Autodiagnoza Ford Focus III

Liczba wpisów: 117
Para / biały dym z spod maski nawet po odpaleniu na zimnym silniku.
dodał: vip27, 4 lata temu
Samochód nie stracił wogóle siły czy dynamiki jazdy (co zauważyłem po 2 kilometrowym odcinku drogi i pozostawieniu go na parkingu). Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Alternator ładuje poprawnie. Ciepły czy zimny silnik nie ma znaczenia, zaraz po odpaleniu leci para / biały dym (ciężko określić) z przedniej części silnika pod intercoolerem. Po odkręceniu i zdjęciu coolera oraz dolnej obudowy pompa od dołu jest mokra i alternator jak by też. Proszę o radę co robić i w jakiej kwocie zamknie się naprawa.
Silnik - brak mocy przy przyspieszaniu
dodał: potuh, 4 lata temu
Witam. Moj Fordzik cos ostatnio zawodzi. Problem polega na braku mocy przy przyspieszaniu. Obroty nie wzrastaja proporcjonalnie do predkosci. Podskoczylo spalanie. Czasami przez pierwsze miunuty pracy silnika faluja obroty. Podczas wyprzedzania zdarzy sie , ze cos jakby sie odetkalo (powyzej 4000 obrotow/min) i Fordzik 'idzie' jak strzala. Jednak w wiekszosci przypadkow musze czekac na 2razy wiecej miejsca niz normalnie,bo przyspiesza jakby go cos trzymalo. Kolejna rzecza jaka zauwazylem jest to ,ze jak odpuszczam gaz samochod jedzie przez chwile ze stala predkoscia zamiast...
Przy 160km/h podczas długej jazdy ma duże obroty
dodał: sosin, 4 lata temu
Dzień dobry , mam problem z moją foką gdyż podczas autostradowej jazdy 140-160km/h łapie duże obroty zamiast ponad 850 jak na diesla przystało, ma 1400 . Po zgaszeniu silnika i małym postoju wraca do normy na jakiś czas i od nowa . Dzieje się też to w korkach .Auto było dawane na komputer i nic nie wykazał . Pomocy

Dane techniczne Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW od 2014

Podstawowe parametry Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Produkowany od 2014 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny

Publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Ford Focus III Hatchback 5d facelifting
Aktualnie przeglądasz Ford Focus III Hatchback 5d facelifting