Szukaj

Informacje o Ford Focus IV Active Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2018-2021

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Niższa klasa średnia

Klienci mogą wybierać spośród następujących zespołów napędowych:

  • Wielokrotnie nagradzany silnik Forda EcoBoost o pojemności skokowej 1.0-litra, dostępny w wersjach o mocy maksymalnej 85  KM, 100  KM i 125  KM, został udoskonalony, aby zapewnić spalanie na poziomie 4,7 l/100 km i poziom emisji CO2 wynoszący 107 g/km.
  • W nowym 1.5-litrowym silniku EcoBoost, dostępnym w wersjach 150  KM lub 182 KM, uzyskano spalanie na poziomie 5.3 l/100 km i emisję CO2 na poziomie 121 g/km.
  • Nowy 1.5-litrowy silnik EcoBlue oferuje moc 95 KM oraz 120 KM, przy spalaniu 3.5 l/100 km i emisji CO2 na poziomie 91 g/km.
  • Silnik EcoBlue o pojemności 2,0 litra zapewnia moc 150  KM i spalanie 4.4 l/100 km oraz emisję CO 2 na poziomie 114 g/km.

Klienci mogą również wybrać pomiędzy manualnymi sześciobiegowymi przekładniami, zwiększającymi przyjemność z jazdy dzięki wyższej jakości zmiany biegów i cichszej pracy oraz nową ośmiobiegową automatyczną skrzynią, która optymalizuje momenty wyboru przełożeń i dostosowuje płynność zmiany biegów do stylu jazdy.

czytaj więcej
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,8
~Tomek
Ford Focus IV
Active Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Po 3000km nadal uważam, że to był świetny wybór na miasto, małe parkingi, krótkie garaże. SUVem by się człowiek namanewrował. W trasie oczywiście też doskonale, LEDy pięknie świecą, warto dopłacić! Active w porównaniu z Titanium wygląda drapieżnie (czarny na 18tkach, relingi jak rogi, ciekawszy wygląd lamp przeciwmgłowych). Wyższy i wygodniejszy od STline, którego wszyscy wybierają chyba, ale mnie zależało na komforcie po poprzednim Focusie MK2 3D z dość twardym zawieszeniem i półkubełkami. Odejście na światłach przepiękne, w trasie przyspieszenia bardzo dobre. Radość z jazdy i patrzenia na niego.
3,4
~Piotr
Ford Focus IV
Active Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Mechanicznie samochód bez większych zarzutów(po za nieszczelną miską olejową którą naprawiono w ramach gwarancji) , elektronika bardzo słaba-po trzech latach wysiadła kamera cofania, nawigacja pomimo najnowszej aktualizacji widzi stare trasy , RDS w radio wyświetla inne stacje niż te które grają , oraz jeszcze kilka pomniejszych rzeczy.
4,8
~Piotr
Ford Focus IV
Active Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Generalnie wszystko na plus. Zwinny, przyjazny, wszystko na miejscu. Jestem pewien, ze w zakrętach to on jest szybszy ode mnie. Mam wersję ST line i wizualnie jest po prostu śliczny. Cztery gwiazdki tylko dlatego, ze automat przy zmianie R-D zamula ilekko poszarpuje. Na tą chwile kupując raz jeszcze wziąłbym wersje 180km bo te 150 to troszeczkę mało.
Ford Focus IV Active Hatchback