Szukaj

Informacje o Ford Focus IV Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW 2018-2021

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Niższa klasa średnia

Klienci mogą wybierać spośród następujących zespołów napędowych:

  • Wielokrotnie nagradzany silnik Forda EcoBoost o pojemności skokowej 1.0-litra, dostępny w wersjach o mocy maksymalnej 85  KM, 100  KM i 125  KM, został udoskonalony, aby zapewnić spalanie na poziomie 4,7 l/100 km i poziom emisji CO2 wynoszący 107 g/km.
  • W nowym 1.5-litrowym silniku EcoBoost, dostępnym w wersjach 150  KM lub 182 KM, uzyskano spalanie na poziomie 5.3 l/100 km i emisję CO2 na poziomie 121 g/km.
  • Nowy 1.5-litrowy silnik EcoBlue oferuje moc 95 KM oraz 120 KM, przy spalaniu 3.5 l/100 km i emisji CO2 na poziomie 91 g/km.
  • Silnik EcoBlue o pojemności 2,0 litra zapewnia moc 150  KM i spalanie 4.4 l/100 km oraz emisję CO 2 na poziomie 114 g/km.

Klienci mogą również wybrać pomiędzy manualnymi sześciobiegowymi przekładniami, zwiększającymi przyjemność z jazdy dzięki wyższej jakości zmiany biegów i cichszej pracy oraz nową ośmiobiegową automatyczną skrzynią, która optymalizuje momenty wyboru przełożeń i dostosowuje płynność zmiany biegów do stylu jazdy.

czytaj więcej
Powagosław
Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 182 KM (134 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,3
~Afro
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Ogólnie auto jest praktyczne ,ma ogromny bagażnik świetnie się prowadzi, jest dynamiczne ma świetną skrzynię biegów,wygląda zjawiskowo- niestety w ciągu 20 miesięcy auto było w serwisie ok 10 razy .Problemy z oprogramowaniem, tylna szyba przy niskich temperaturach się zacinała- usterka powracała mimo napraw,problemy z przednią szybą od strony kierowcy zamykając ją psuł się automat i otwierał szybę ponownie do połowy,dwukrotnie naprawiany system kładzenia tylnej kanapy z bagażnika, problemy z systemem Hill Asistent,z PreColision Asistent i po upływie gwarancji problemy z otwieraniem przedniej maski trzeba pięć razy próbować zanim zaskoczy i się otworzy a- zapomniałem że podczas wymiany opon na zimowe dopatrzyliśmy się z kolegą wycieku oleju z silnika . Samochód nigdy nie odmówił kompletnie posłuszeństwa ale psujące się drobiazgi denerwują- nie po to kupuje się nowe auto ze by co chwilę jeździć do warsztatu. Serwis Forda oceniam pozytywnie- zawsze auto zastępcze dobra obsługa itd- na usprawiedliwienie dodam że moje auto jest z początku produkcji więc może to choroby wieku dziecięcego i mam nadzieję że dalsza eksploatacja będzie bezproblemowa.Ogolnie fajne auto.
5,0
~trewq
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Miałem wiele samochodów różnych marek z wielu segmentów (segmenty C, D, SUV, minivan, crossover) i dochodzę do wniosku, że optymalny dla rodziny 2+2 jest kompakt kombi, Focus Mk4 Titanium Business plus wszystkie pakiety, 182KM w 8 biegowym automacie to najlepsze auto jakie mogłem sobie wybrać. Poziom wyciszenia, jakość materiałów, ergonomia, elastyczność i oczywiście prowadzenie to klasa sama w sobie.
4,9
~timser
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Auto rewelacja silnik 3 cylindry mega elastyczny, żadnych wibracji.
Ford Focus IV Kombi