Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Mondeo V Kombi 1.6 TDCi ECOnetic 115KM 85kW od 2014

Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Klasa średnia
Najsłabszy w zestawie jest diesle 1.6 115KM. Kiepsko wygląda na tle ogromnego nadwozia i też tak samo radzi sobie z tym autem, ale tak naprawdę jest idealnym rozwiązaniem dla flot. Duże przebiegi i jazda poza miastem do celu – to coś dla niego, a duża moc firmom i tak jest nie potrzebna. Prywatnym odbiorcom znacznie bardziej spodoba się benzynowy 1.5 EcoBoost 160KM. Zaskakuje swoją kulturą pracy i werwą. Chętnie rozpędza auto i jest całkiem elastyczny. Jeśli to mało – jest też wariant 2.0 EcoBoost 203 oraz 240KM, a także 187-konna hybryda. Szczególnie ta druga propozycja jest świetna – błyskawicznie reaguje na pedał gazu i ma sporą rezerwę mocy. Flagowy diesel to z kolei 2.0 TDCi 150 lub 180KM i również zasługuje na ciepłe słowo. Co prawda poniżej 2000 obr./min. nic się nie dzieje, ale wystarczy przekroczyć tą granicę, by go polubić. Na dłuższe trasy jest w sam raz.
Powagosław
Najciekawsze i najbardziej spójne Mondeo od czasu drugiej generacji tego modelu. Projekt na miarę pozycji i renomy tego samochodu w Europie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mustang wśród rodzinnych sedanów. Żarty żartami, ale fakt taki, że Mondeo nigdy nie był równie drapieżny i tak dynamicznie wystylizowany, jak jest dziś. A że trochę przy tym „Aston Martin wannabe”… Może być. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Ford Mondeo V

Liczba wpisów: 160
Tryb awaryjny - zmniejszenie mocy
dodał: damien_r, 4 lata temu
Auto wchodziło w tzw tryb awaryny Mozna było jechac ale ze zmniejszona mocą. W pózniejszym czasie były juz problemy z odpalaniem. Przy mocniejszym nacisnieciu gazu na biegach 4-6 zapalała się kontrolka swiec zarowych tzn migała co jest oznaka niesprawnosci układu zasilania paliwem
Problem z odpaleniem auta
dodał: ~Arek S, ponad rok temu
Witam, mam problem z odpaleniem, otóż przekręcam stacyjkę, czekam ja się zagrzeją świece i kręcę, auto odpala na 2 sekundy ( lekko dodaje gazu a i tak ma problemy z wskoczeniem na obroty) i gaśnie. Próbuje jeszcze raz i już tylko kręci ale nie pali. Mogę tak próbować ale tylko akumulator się rozładowuje. Jedyny sposób to na hol a i tak są problemy. Jak niby już jest odpalony to ma niskie obroty i jak puszczam gaz to zaś gaśnie. Dopiero za 4-5 próbą odpala na hol. Co to może być?
Brak temperatury na wskaźniku
dodał: czuzi, 4 lata temu
Jakis czas temu miałem regenerowany parownik, w drodzę powrotnej od mechanika zauważyłem brak jakiej kolwiek temperatury na zegarze. Poczułem dziwny swąd jakby spalenizną, zatrzymałem się i już nie mogłem uruchomić silnika. Zajrzałem pod maskę a tam gorąco jak w piekle, zlokalizowałem usterkę - pękł mi wężyk płynu chłodzącego. Wezwałem pomoc, wymienili mi wężyk, zalałem płynem i pojechałem w dalszą drogę powrotną. Wydaje mi się, iż od tamtej pory nie mam żadnego wskazania na zegarze, jedynie po odpaleniu silnika wskazówka może drygnie tylko 1 mm i tyle.

Dane techniczne Ford Mondeo V Kombi 1.6 TDCi ECOnetic 115KM 85kW od 2014

Podstawowe parametry Ford Mondeo V Kombi 1.6 TDCi ECOnetic 115KM 85kW
Produkowany od 2014 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Ford Mondeo V Kombi 1.6 TDCi ECOnetic 115KM 85kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Ford Mondeo

Newsy o Ford Mondeo

Ford Mondeo V Kombi