Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford S-Max II 2.0 TDCi 120KM 88kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: VANy
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana druga generacja modelu. Jej pierwowzorami koncepcyjnymi były dwa prototypy: S-Max Concept z 2014 roku oraz Vignale. Choć, podobnie jak poprzednik, Ford S-Max II jest powiązany konstrukcyjnie z Mondeo (oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej: Ford CD4 Platform), to stylistycznie wersji produkcyjnej auta najbliżej do modelu Focus III oraz Fiesta VII. Samochód zaprojektował Rolf Deges.
Powagosław

Poprawcie mnie, jeśli się znacząco mylę, ale czy dziś nie jest to najlepiej narysowany van na rynku? Jeśli chodzi o vany Forda, z całą pewnością najlepiej oddaje to, czym tego typu model ma być: duży, praktyczny, zaprojektowany z pazurem, a wszystko to bez zbędnych kompromisów.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, Ford dla polityki prorodzinnej zrobił w naszym kraju o wiele więcej niż wszyscy ministrowie od czynników społecznych razem wzięci. W dodatku promocję wielodzietności opakował w całkiem atrakcyjne szaty.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford S-Max II 2.0 TDCi 120KM 88kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 36
Koszt ogólny 26,50 PLN
ON26.5 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 85,41 PLN

Dane techniczne Ford S-Max II 2.0 TDCi 120KM 88kW od 2015

Podstawowe parametry Ford S-Max II 2.0 TDCi 120KM 88kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 1750-2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Ford S-Max II 2.0 TDCi 120KM 88kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Auto-Start-Stop

Publikacje o Ford S-Max

Newsy o Ford S-Max

Ford S-Max II Van