Szukaj

Informacje o Ford S-Max II Van 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: VANy
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana druga generacja modelu. Jej pierwowzorami koncepcyjnymi były dwa prototypy: S-Max Concept z 2014 roku oraz Vignale. Choć, podobnie jak poprzednik, Ford S-Max II jest powiązany konstrukcyjnie z Mondeo (oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej: Ford CD4 Platform), to stylistycznie wersji produkcyjnej auta najbliżej do modelu Focus III oraz Fiesta VII. Samochód zaprojektował Rolf Deges.
Powagosław

Poprawcie mnie, jeśli się znacząco mylę, ale czy dziś nie jest to najlepiej narysowany van na rynku? Jeśli chodzi o vany Forda, z całą pewnością najlepiej oddaje to, czym tego typu model ma być: duży, praktyczny, zaprojektowany z pazurem, a wszystko to bez zbędnych kompromisów.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, Ford dla polityki prorodzinnej zrobił w naszym kraju o wiele więcej niż wszyscy ministrowie od czynników społecznych razem wzięci. W dodatku promocję wielodzietności opakował w całkiem atrakcyjne szaty.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 210 KM (154 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 2000-2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Sinik z podwójną sprężarką.
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny Auto-Start-Stop
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ford S-Max II Van