Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford S-Max II 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: VANy
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Koncepcyjnymi pierwowzorami S-Max II były dwa prototypy: Vignale oraz S-Max Concept z 2014 roku. Wersja produkcyjna jest też stylistycznie powiązana z modelami Focus III oraz Fiesta VII. Podobnie jak w pierwszej generacji, S-Max jest konstrukcyjnie spokrewniony z Fordem Mondeo, z którym ponownie dzieli płytę podłogową: Ford CD4 Platform. Projektantem modelu jest Rolf Deges.
Powagosław

Poprawcie mnie, jeśli się znacząco mylę, ale czy dziś nie jest to najlepiej narysowany van na rynku? Jeśli chodzi o vany Forda, z całą pewnością najlepiej oddaje to, czym tego typu model ma być: duży, praktyczny, zaprojektowany z pazurem, a wszystko to bez zbędnych kompromisów.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, Ford dla polityki prorodzinnej zrobił w naszym kraju o wiele więcej niż wszyscy ministrowie od czynników społecznych razem wzięci. W dodatku promocję wielodzietności opakował w całkiem atrakcyjne szaty.

~Luzacjusz

Oceny Ford S-Max II Van 2.0 TDCi bi-turbo 210 KM 154 kW

Ogólna ocena
4,77
Średnia dla segmentu 4,10
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Ergonomia - Koszty utrzymania - Karoseria

Dane techniczne Ford S-Max II 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW od 2015

Podstawowe parametry Ford S-Max II 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 19967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 210 KM (154 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 2000-2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Sinik z podwójną sprężarką.
Przeniesienie napędu Ford S-Max II 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny Auto-Start-Stop

Publikacje o Ford S-Max

Newsy o Ford S-Max

Ford S-Max II Van