Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW od 2015

Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Oceny Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155 KM 114 kW

Ogólna ocena
4,21
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(80%) NIE(20%)
ZALETY + Brak poważnych usterek + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny
WADY - Silnik - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

Piotrek
Honda CR-V IV SUV Facelifting
2.0 i-VTEC 155KM 114kW (od 2015) 4,69
Super auto. Długo szukałem auta które nadaje się do jazdy w mieście i na trasy. Można nim bez trudu parkować na parkingach podziemnych mam wersję Lifestyle i uważam że to jest optymalne wyposażenie jeśli kogoś stać to może się skusić na jeden poziom wyżej.
dodano 2 lata temu przez Piotrek
Cr-v:)
Honda CR-V IV SUV Facelifting
2.0 i-VTEC 155KM 114kW (od 2015) 4,92
Po półrocznym użytkowaniu auta mogę podzielić się swoją opinią. Długo zastanawialiśmy się z żoną nad wyborem auta rodzinnego, które będzie miało duży bagażnik, przestrzeń dla kierowcy i pasażerów, silnik benzynowy, napęd 4x4, funkcjonalny zestaw multimedialny, ładny wygląd i atrakcyjna cenę. A braliśmy jeszcze pod uwagę takie auta jak: Nisan Qashqai, X-trial, Mazda Cx5. Po odbyciu jazdy próbnej każdym z aut i dokładnym sprawdzeniu wszystkich...
dodano 8 miesięcy temu przez Cr-v:)
Marek_K
Honda CR-V IV SUV Facelifting
2.0 i-VTEC 155KM 114kW (od 2015) 1,00
Benzyna + LPG podobno ma 155KM. Totalna porażka. Mamy go 3 lata. Serwisowany w ASO. Co chwila się psuje, od drobiazgu po np. piasta łożyska tylnego prawego koła i inne. Mułowaty. Za ciężki do masy. Nie daj Boże, temperatury poniżej zera i LPG - zapala się las ikonek, łącznie z brakiem powietrza w kołach, brakiem wspomagania kierownicy, awarią silnika, brakiem napędu 4WD i ostatnio brakiem oleju w silniku. Serwis rozkłada ręce i informuje, że...
dodano 3 miesiące temu przez Marek_K

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 454
Koszt ogólny 24,96 PLN
LPG26 PLN
PB27.52 PLN
Wydatki serwisowe 2,72 PLN Pozostałe wydatki 56,04 PLN

Dane techniczne Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW od 2015

Podstawowe parametry Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 192 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5

Autorentgen Honda CR-V IV

Liczba wpisów: 26

Piszcace hamulce.

dodał: ~ksk, 8 lat temu
Potwierdzam, piszczące hamulce w CRV Elegance SL są dużym problemem, w serwisie nakleili "podkładki" zgodnie z zaleceniem centrali, piszczy dalej, wieczorem budzę sąsiadów a na skrzyżowaniach politowanie innych kierowców. W serwisie mówią że tak musi być

Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.

dodał: ~Piotr, 7 lat temu
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia...

Awarie oświetlenia tylnego.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Trochę uciążliwe jest poszukiwanie (oczywiście po za serwisem Hondy ) dedykowanych do CRV żarówek. Mam na myśli żarówki wałeczkowe do oświetlenia wnętrza kabiny,są krótsze od standardowych i dlatego inne jak orginalne do gniazda nie wejdą. Następnie pomarańczowe żarówki przednich migaczy (w reflektorach)też nie do zdobycia tam gdzie powinny być czyli na stacjach paliwowych czy sklepach motoryzacyjnych. Pytam się po co te udziwnienia utrudniające nam życie.

Publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Honda CR-V IV SUV Facelifting