Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW od 2017

Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: VANy
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na europejski rynek w 2015 roku. Dwa lata wcześniej model został zaprezentowany w Japonii, ale pod nazwą Fit, pod którą od początku jest tam sprzedawany. Europejski Jazz bazuje na koncepcyjnym modelu Jazz Prototype z 2014 roku. Pod względem konstrukcyjnym, jest spokrewniony z drugą generacją Hondy HR-V – dzieli z nią m.in. płytę podłogową. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, Jazz IV wyróżnia się też większymi rozmiarami (jest o 9,5 cm dłuższy; rozstaw osi zwiększył się o 3 cm).
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Honda Jazz IV

Liczba wpisów: 9
Czujnik obrotów wału korbowego.
dodał: ~SasquatchTeam, 8 lat temu
Po dwóch tygodniach stania na parkingu moja honda nagle zastrajkowała. Co prawda odpaliłem ją normalnie, ale po przejechaniu dystansu ok. 300 metrów nagle włączył się sygnał dźwiękowy w postaci coraz to szybszego pikania i silnik zgasł. Próby ponownego odpalenia nie przyniosły efektu. Po przeskanowaniu komputera pokładowego amatorskim interfejsem okazało się, że komp nie zarejestrował żadnych błędów. Benzyny w baku było około połowy.
drgania nadwozia, silnika
dodał: ~jazzik, 6 lat temu
Podczas jazdy w całym zakresie obrotów silnika czuć wszędzie na karoserii wibracje(drgania), pod stopą trzymaną na pedale sprzęgła szczególnie. Drgania jedynie nie występują na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika bez włączonych.
Szarpanie.
dodał: stozbengs86, 4 lata temu
dzien dobry - znalazlem sie na tej stronce bo szukam pomocy w rozwiazaniu problemu z moja Honda Jazz - mianowicie: po odpaleniu samochodu normalnie samochod ma wyzsze obroty (ssanie) gdy juz silnik sie nagrzeje przy ruszaniu bez dodania gazu samochod szarpie i czasem nawet gasnie - i tak na kazdym biegu gdy sciagne noge z gazu zaczyna nim szrpac.na biegu jalowym wyglada to tak jakby co sekunde silnik sam delikatnie dodawal sobie gazu - ogulnie to mam wrazenie ze silnik jakby sobie sam dodawal gazu co chwile leciutko - czy to silniczek krokowy? ale wtedy to chyba ssanie na zimnym silniku nie...

Dane techniczne Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW od 2017

Podstawowe parametry Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1318 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm przy 5000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 78,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Honda Jazz

Newsy o Honda Jazz

Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Aktualnie przeglądasz Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting