Szukaj

Informacje o Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 100KM 74kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 172 Nm przy 1500-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71 x 84 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Hyundai Bayon 1.0 tgdi
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Od razu zaznaczam, że postaram się być jak najbardziej obiektywny. Mam 187 cm wzrostu. Kupiłem samochód ze względu na konstrukcję silnika (nie liczbę cylindrów ) , 5 letnią gwarancję bez limitu km oraz segment B. I powiem tak byłem trochę sceptycznie nastawiony do tego samochodu. Natomiast teraz po prawie roku użytkowania po prostu go uwielbiam. Moje ulubione auto miejskie. Na bagażnik zwróciłem uwagę po 3 miesiącach czy jest mały ? Na pewno nie w swojej klasie. 411 litrów . Podwójna podłoga dwa wózki dziecięce wchodzą do bagażnika. Hyundaia Bayon kupiłem też z myślą żeby dobrze poruszać się po miejskiej dżungli, parkingach etc. W tych warunkach sprawdza się naprawdę dobrze. Samochód jest naprawdę przemyślany a najbogatsza dostępna wersja wyposażenia NAPRAWDĘ potrafi zawstydzić nie jedno auto z wyższej klasy o swoim segmencie nawet nie wspominam. Miałem sporo samochodów klas średnich i wyższych m.in z grupy vag. Te niemieckie auta to jakiś przereklamowany śmietnik sam trwałem długo w tym złudzeniu że to super auta i niemieckie i wg i skóra i diamentowa deska rozdzielcza skóra itd itp. Z deski rozdzielczej nie jadam a jak auto staje na ponad 1000 km trasie mimo ultra dobremu serwisowaniu to chyba nie jest jakość . Wracając do marki Hyundai . Jak się Bayon nie rozsypie przez 5 lat zostaje w tej marce. Jest żwawy pali tyle ile musi. Spalanie (3.7l rekord ) 4.7 litra bez problemu osiągniesz do 85km/h ale również i 7 litrów się da . Normalna jazda od 5.6-6.5 litra. Wykończenie samochodu na dobrym poziomie . Jedyne co mi przeszkadza to głośność w środku powyżej 125 km/h . Mercedes klasy E pod tym względem to nie jest a takową również posiadam.
4,7
~Grzesiek
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
W połowie roku stanąłem przed trudną decyzją. Sprzedać dotychczasowy samochód i motocykl, żeby kupić nowy samochód z salonu, czy zostawić sobie motocykl i kupić samochód używany. Po kilku miesiącach od zakupi nowego samochodu mogę powiedzieć tylko jedno... Nie żałuję. Samochód zakupiony na wyprzedaży rocznika, więc biorąc pod uwagę jego cenę, to samochód jest świetny! Bardzo fajnie się zbiera, warkocze w nieuciążliwy sposób, zawieszenie znosi trudy polskich dróg, miejsca w środku bardzo dużo, jest ekonomiczny i dobrze wyglądający. Jednym słowem polecam :)
4,7
~Jerzy
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Cudowny samochód. Na ten moment przejechałem ok. 5 tys. kilometrów i zdecydowanie polecam. Samochód wygodny, wysoka kultura pracy silnika, zawieszenie przyjemnie tłumi nierówności. Jedyne co, to nieco kiepsko dmucha nawiew na nogi. Z ciekawostek, samochodzik jest dużo bardziej zrywny niż jego parametry mogłyby na to wskazywać.
Hyundai Bayon