Szukaj

Informacje o Hyundai i10 II Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW 2013-2016

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Auta najmniejsze

Warto zastanowić się do czego auto ma służyć. Jeśli w grę wchodzi tylko jazda po mieście, to po co przepłacać? Podstawowy 1.0 MPI 66KM w zupełności wystarczy. Przy miejskich prędkościach jest naprawdę dynamiczny, problem pojawi się dopiero w trasie. Jednak tam odnajdzie się mocniejszy motor 1.2 87KM. Jego elastyczność jest przeciętna, ale wyraźnie ożywa na wysokich obrotach. Diesli co prawda w ofercie nie ma, ale można skusić się na wariant 1.0 MPI z instalacją LPG – to ciekawa alternatywa.

czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 66 KM (49 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 95 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,8
~xty
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
jeżeli chodzi o bezawaryjność i bieżące utrzymanie jest ok, dalej już nie jest tak fajnie. Auto fajne dla 1 osoby na dojazdy do pracy i pomykanie po mieście. Spalanie tragiczne jeżeli chcesz kogoś wyprzedzać i wgl jakoś jeździć potrafi wynieść 6,5l dla tego silnik i gabarytów to dramat. Auto bierze rdza po 50 tyś. km użytkowania, karoseria szczególnie przód i klapa osłony silnika zrywa się po zahaczeniu o wyższy krawężnik. Silniki w szybach ledwo działają szczególnie tył jakby były zepsute od początku zakupu. Listwa przy szybie kierowcy po prostu odkleiła się od temp. Mocowania fotela rdzewieją od środka. Piasty tak pordzewiałe jakby auto stało po maske w wodzie. Podszybie straciło kolor. Światło stop klapy bagażnika ułamało się od otwierania bagażnika w zimie będą lekko obłożone. Brak głupich prostych części na rynku takich jak lampka bagażnika która co chwile nie działa. Jazda jako tako. Bagażnik kiepski, karoseria pozostawia wiele do życzenia. Uważam, że za tą cenę lepiej kupić starsze auto o większych gabarytach. Nie ma auta idealnego ale oceny przesadzone
4,6
~Karol
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Auto godne polecenia kupione jako używany 4 latek . Pozytywne zaskoczenie mało pali średnio 6 w mieście wszędzie zaparkuje. Ma bagażnik w porównaniu do Aygo, nie ma gołych blach jak w Lupo, 8 cm szerszy niż Picanto co mnie zdziwiło . Więc zdecydowanie lepiej kupić Hyundaia niż Kia Picanto. Prymus w klasie rozmiaru Yarisa pierwszej generacji. Silnik 1.0 wystarczy do jazdy miejskiej i poza miastem też leci i pali 4 litry przy 100 km/h !!!
4,9
~Mario
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Wg mnie auto rewelacyjne do miasta. Zgrabne, tanie w utrzymaniu i kompletnie bezawaryjne. Wyposażenie zostawia w tyle konkurencję w podobnej cenie. Polecam!
Hyundai i10 II Hatchback