Szukaj

Informacje o Hyundai i10 III 1.2 MPI 84KM 62kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta najmniejsze

Nowy Hyundai i10 zyskał na dojrzałym wyglądzie, w kwestii wymiarów zewnętrznych niewiele uległo jednak zmianie. Auto jest o 20 mm szersze i o 20 mm niższe, rozstaw osi pozostał bez zmian.

Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 75,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Hyundai i10 III