Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW od 2017

Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW od 2017
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Nowa generacja i30 jako pierwszy model Hyundaia otrzymuje nowy silnik 1,4 T-GDI o mocy 140 KM i momencie obrotowym 242 Nm.

Poza nim do wyboru jest jednostka 1,0 T-GDI o mocy 120 KM i momencie 170 Nm oraz 1,4 MPI (100 KM, 134 Nm).

Wśród diesli dostępny jest motor 1,6 w trzech wariantach mocy - 95, 110 i 136 KM. Poza najsłabszymi jednostkami 1,4 i 1,0, które standardowo mają 6-stopniową skrzynię manualną, pozostałe silniki dostępne są też z 7-stopniowym dwusprzęgłowym "automatem".

 

Powagosław

Hyundai zrezygnował z ostrych linii, wybrzuszeń i falistości. Najwyraźniej uznał, że europejscy nabywcy kompaktów to dość konserwatywne grono. Przynajmniej ci, którzy rozkochali się w Volkswagenie Golfie.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni i30 był dwoma krokami naprzód. Ten jest jednym krokiem w tył. Pięć lat temu Hyundai strzelił gola z przewrotki. Tym razem w najlepszym przypadku piłka wtoczy się do bramki, jeśli potknie się kilku rywali.

~Luzacjusz

Nowy Hyundai i30

Cena od 67 200 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120 KM 88 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW od 2017

Podstawowe parametry Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 171 Nm przy 1500-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Autorentgen Hyundai i30 III

Liczba wpisów: 41

Lakier.

dodał: ~jacek, 8 lat temu
Przy zakupie należny zwrócić uwagę na jakość lakieru. W moim przypadku jest to lakier czarna perła mica ,który zarysowuje się nawet od paznokcia. Kolor ładny lecz jakość położenia lakieru nijaka i może człowieka trafić. Mam badania powłoki lakieru i się okazuje ,ze jest zbyt miękki. Zrobiłem małą przerwę zimowa lecz niedługo zaczynam wojnę na nowo bo to nie może tak być ,ze przy 11 tys km jest bardziej porysowany niż niejedno auto z dłuższym stażem.

Odkleja się guma chroniąca amortyzator.

dodał: ~zibi, 8 lat temu
widze ze mam takie same problemy jak inni,stuki zlikwidowano klejac odboiniki,kolumna kierownicy czeka na wymiane jak rowniez silownik sprzegla ktore zacina sie .zauwazylem ze przedni zderzak nie zamocowany dwoma srubami tylko wolne miejsce na sruby zostawili,czego tam jeszcze nie dokrecili ,ostatnio znalazlem wspornik pod schowkiem rowniez nie zamocowany wisail.co mi moze jeszcz odpadsc nie dokrecone w czasie jazdy. jezdze juz ponad 40 lat autami a tym nie potrafie normalnie ruszac.jakis dziwny pedal gazu,malo dodasz ,gasnie,wcisniesz wpada w duze obroty chyba pedal gazu zbyt...

Samoczynne drobne odpryski lakieru.

dodał: M@ciek, 7 lat temu
Umyjcie dobrze samochód i prześwietlcie centymetr po centymetrze całą karoserię. U mnie jest kilka niewielkich samoczynnych odprysków lakieru do podkładu. Np. schował się między słupkiem przednim a błotnikiem, na dachu, na "dachu" pokrywy bagażnika.

Publikacje o Hyundai i30

Newsy o Hyundai i30

Hyundai i30 III Wagon