Szukaj

Informacje o Hyundai i40 Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1685 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 77,2 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,2
~Grzesiek
Hyundai i40
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW
Auto jest naprawdę dobre i kupiłbym je drugi raz ale nie ma niczego idealnego co za tym idzie jest kilka rzeczy które mnie wkurza. 1. Masakryczne ilości zużywanego płynu do spryskiwaczy. Jedna trasa w zimie 500km i cały zbiorniczek pusty. 2. Brak zamykania i otwierania szyb z pilota. 3. Brak zapamiętywania ustawień fotela 4. Po zaryglowaniu zamka brak jakiegokolwiek powiadomienia o niedomkniętych oknach, drzwiach i bagażniku. (nawet prostego pikania). zdarzyło się że przez noc był otwarty bagażnik. Dopóki nie spojrzy się na deskę rozdzielczą nie ma innej informacji. 5. Ustawienie świateł na AUTO jest śmieszna. W trakcie deszczu potrafią się nie zapalić natomiast w słoneczny dzień wjeżdżając pod cień drzewa mogą się załączyć. Poza tym dlaczego geniusze motoryzacji nie wpadli na pomysł aby światła włączały się również w zależności od ustawień wycieraczek? Teraz dzięki nim banda idiotów jeździ z ledami w czasie deszczu i nie ogarnia że tył mają wyłączony. Szczególnie na autostradach. 6. Brak możliwości ustawienia podłokietnika. 7. Odnośnie bagażnika - po wyłączeniu opcji w komputerze - podejdź i się sam otworzy, 2 razy był otwarty chociaż tego nie robiłem. 8. Nawiew na szybę który nie zapamiętuje ostatniego położenia i za każdym razem odpala się na full. 9. Brak automatycznego składania lusterek po zamknięciu. Domyślam się że jest to ustawienie w komputerze ale dlaczego nie jest domyślne właśnie ich składanie. 10. System start/stop, tego dziadostwa nie da się na stałe wyłączyć. Mnie to denerwuje, spodziewam się że w benzynie są inne odczucia ale w dieselu nie polecam. 11. Czujniki parkowania w mojej ocenie są zbyt czułe. Przestają pikać dobre 30cm od przeszkody co jest stresujące nawet gdy się wie że jeszcze jest miejsce.
4,6
~Grzegorz
Hyundai i40
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW
Auto potrafi się podobać, kolor biała perła w dodatku z ciemnymi 17" felgami prezentuje się naprawdę dobrze. Zakupiony w salonie wersja Premium naprawdę dobrze wyposażona w rozsądnych pieniądzach. Koszty utrzymania niewielkie a radość z jazdy i użytkowania tego auta ogromna.
4,6
~Jacek
Hyundai i40
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW
Auto jest w porządku niska cena zakupu dobre wyposażenie gwarancja 5 lat

Usterki Hyundai i40

Liczba wpisów: 10
Ciężkie sprzęgło
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW 2011-2015
  • inne
  • 93 tys. km
Mam problem ze sprzęgłem, a mianowicie łapie ono bardzo nisko, w zasadzie tylko przy samym dnie, chodzi również bardzo ciężko, że aż odpycham się od siedzenia. Skrzynia biegów działa przez to coraz gorzej. Biegi nie chcą wejść lub wyskoczyć. Problem się zaczął przy 50 tys., następnie przy 60 tys. wymieniłem: kompletne sprzęgło, wysprzęglik, pompę z regulatorem, oś dźwigni sprzęgła, widełki wyłączające sprzęgła oraz łapę. Była mała poprawa, ale dalej było czuć duży dyskomfort. Obecnie mam przejechane 93 tys. a jazda to katorga, Pogorszyło się znacznie, a każdy mechanik rozkłada ręce mówiąc, że już wszystko wymieniłem.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Czujniki Pakowania
  • Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 3
Po zakupie problemem okazały się czujniki parkowania które działają tylko kiedy mają dobry humor. Także czasem gdy chcemy cofać kamera cofania łapie błąd zawieszając się (musimy poczekać 10 min na restart systemu). Dpf wypala się co 30-40 km mimo że przeprowadzone było już dwukrotne czyszczenie (najpierw na samochodzie a później na wyjętym Dpf w maszynie). Na pocieszenie przestał działać tempomat i komputer pokazywał czujnik położenia pedału sprzęgła, po wymianie czujnika sprzęgła i hamulca problem nie ustał.
1 komentarz
Odpalanie silnika przepala bezpiecznik radia
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Przy każdym lub co drugim odpaleniu silnika przepala się bezpiecznik od radia i trzeba wymienić wymieniałem już 6 razy i za każdym razem to samo Gdy radio jest wyłączone odpalę silnik i włączę radio wszystko jest ok ale jeśli tylko zostawię włączone radio wyłączę silnik i znów odpalę jak by z automatu przepala się bezpiecznik
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Hyundai i40 Sedan Facelifting