Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Infiniti Q50 I 2.2d 170KM 125kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 - 2017
Segment: Klasa średnia

Luksusowy sedan klasy średniej (segment D; grupa premium) produkowany od 2013 roku. Następca serii Infiniti G. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp Infiniti Essence z 2009 roku. Wersja produkcyjna zaprojektowana przez Shiro Nakamurę nawiązuje też do modelu Infiniti M. W 2017 roku Q50 został poddany face-liftingowi. To pierwszy samochód Infiniti z nowym nazewnictwem, według którego auta są oznaczane literą „Q” (lub literami „QX” w przypadku crossoverów) oraz liczbą. Jedynie w Japonii model oferowany jest jako Skyline (bez szyldu Nissana czy Infiniti). Do tej pory wyprodukowano ponad 200 tys. egzemplarzy Q50.

Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz

Oceny Infiniti Q50 I Sedan 2.2d 170 KM 125 kW

Ogólna ocena
4,69
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Drobne usterki - Karoseria

Dane techniczne Infiniti Q50 I 2.2d 170KM 125kW 2015-2017

Podstawowe parametry Infiniti Q50 I 2.2d 170KM 125kW
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1600-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Infiniti Q50 I 2.2d 170KM 125kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7

Publikacje o Infiniti Q50

Newsy o Infiniti Q50