Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW od 2017

Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW od 2017
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Pickup
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Podobnie jak w przypadku D-Maxa I, jego następca powstał jako bliźniaczy model nowego amerykańskiego Chevroleta Colorado (2. generacja). Oba samochody dzielą wiele elementów konstrukcyjnych (choć płyta podłogowa auta, nazwana i-GRIP, została stworzona przez Isuzu), więcej niż w przypadku pierwszej generacji pick-upa Isuzu jest też podobieństw stylistycznych. W porównaniu do swojego poprzednika, D-Max II wyróżnia się też większymi rozmiarami. Model dostępny z napędem na jedną i dwie osie.
Powagosław
Isuzu, chwali się swoimi bogatymi tradycjami w budowaniu pick-upów, ale tak naprawdę wciąż próbuje dostać się do stołu, przy którym dzielony jest rynkowy tort w tym segmencie samochodów. D-Max to niezła próba, może niespecjalnie oryginalna, ale w stylistyce gwarantującej jako takie zainteresowanie. ~Powagosław
Luzacjusz
D-Max ma korzenie amerykańskie i pokrewieństwo z amerykańskim bliźniakiem (wszak to pick-up) powinno być nobilitujące. Pytanie, dla kogo? Bo to nie Isuzu wygląda jak Chevrolet, tylko Chevrolet wygląda ja Isuzu. Jak dokładnie? Zbyt przeciętnie, by ubierać to w słowa. ~Luzacjusz

Dane techniczne Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW od 2017

Podstawowe parametry Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1898 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 2000-2600 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80 x 94,4 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Isuzu D-Max

Newsy o Isuzu D-Max

Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting
Aktualnie przeglądasz Isuzu D-Max II Extended Cab Facelifting