Szukaj

Informacje o Jaguar F-Pace SUV 2.0 i4D 180KM 132kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2016 Jaguar XF to średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I, klasa premium). Poprzedzony mającą miejsce w roku 2013 premierą prototypu C-X17, na którym wzorowana jest finalna wersja. Jaguar F-Pace został pierwszym SUV-em w historii brytyjskiej marki. Auto jest powiązane także z Jaguarami XE i XF, nie tylko zachowując zastosowaną u nich koncepcję stylistyczną marki (odpowiedzialnym za projekt F-Pace jest Ian Callum, szef designerów Jaguara), lecz również dziedzicząc od nich część rozwiązań technicznych, m.in. platformę podłogową Jaguar iQ Al.
czytaj więcej
Powagosław

To w końcu się stało – Jaguar stał się kolejną ekskluzywną marką ze swoim pierwszym SUV-em. W oczekiwaniu (i towarzyszących mu obawach) na terenówkę Ferrari, cieszmy się tym stonowanym, eleganckim, dobrze wpisanym w nową stylistykę Jaguarów pojazdem.

~Powagosław
Luzacjusz

To taki samochód, w przypadku którego nie chodzi o to, czy mi się podoba, czy nie. Nawet mi się podoba. Ale widzę w nim trochę ofiarę aktualnej mody na pseudoterenówki. Niech Jaguar ma. Szejkowie kupią. Historia oceni. 

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 430 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

3,1
~Djurnall
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar F-Pace
Jestem jednym z pierwszych włascicieli tego pojazdu zaraz po możliwosci odbioru auta pod własna konfiguracje w Polsce, nie ukrywam że jest to pojazd cały czas rzucajacy sie w oczy tym bardziej kolor ktory mam Oddysey RED ale zachwytu to tyle.. NA mały plus bagaznik w swoim segmencie jeden z wiekszych, jak równiez system multimedialny daje rade( mam ta rozszerzona wersje) ale ogolnie cena do jakosci nawet w najmniejszym stopniu nieadekwatna..auto po rabatach i wlasnej konfiguracji ponad 300tys.zł. i tylko silnik 2.0 diesel 180KM, przeskok do 340KM to bylo juz ponad 90 tys zł!!!!!!!!! Zdecydowanie za maly silniczek do tego auta..mało miejsca na tylnej kanapie rodzina 2+2 naprawde na tygodniowy wyjazd to trzeba puzzle skladac z bagazy zeby sie pomiescic...przez ost 3 lata mialem juz pare usterek na szczescie naprawiane na gwarancji...auto jest tylko ekonomiczne naprawde przy delikatnej jezdzie tak to min 10 ltr jak na małego dieselka. Byle do konca leasingu...
4,8
~Sas76
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar F-Pace
Fajny. Zawieszenie jest super świetnie się trzyma drogi i jest komfort.
4,8
~Sas76
SUV 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar F-Pace
Fajny. Zawieszenie jest super świetnie się trzyma drogi i jest komfort.
Jaguar F-Pace SUV