Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300KM 221kW od 2017

Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300KM 221kW od 2017
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (wewnętrzne oznaczenie X260), wprowadzona na rynek w 2015 roku. Pod względem stylistycznym XF II stanowi rozwinięcie koncepcji swojego poprzednika, choć z zewnątrz auta widoczny jest wpływ mniejszego Jaguara XE. Od strony technicznej XF jest zupełnie nową konstrukcją – zrywającą ostatnie związki marki z Fordem: model zbudowano na nowej płycie podłogowej Jaguar iQ Modular Platform. XF nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary: jest o 7 mm krótszy i 3 mm niższy od auta pierwszej generacji.

Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Nowy Jaguar XF

Cena od 349 400 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300 KM 221 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300KM 221kW od 2017

Podstawowe parametry Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300KM 221kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 300 KM (221 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,1 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300KM 221kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8

Publikacje o Jaguar XF

Newsy o Jaguar XF

Jaguar XF II Sportbrake
Aktualnie przeglądasz Jaguar XF II Sportbrake