Szukaj

Informacje o Jeep Renegade SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW 2014-2018

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Simon_r
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW
Wcześniej jeździłem Grand Vitarą, która się koszmarnie psuła ale sprawiła, że nie che już auta, którym nie da się wjechać w teren. Oglądałem więc różne SUVy roważając nawet coś takiego jak Daica Duster do czasu gdy przejechałem się Renegatem Trailhawk i nie chcę już nic innego. To jest auto niesamowite.. potrafi wszystko. W terenie jeździ jak prawdziwa terenówka, niczym nie ustępując mojej starej Vitarze, w mieście jest zwrotny, zwinny i wystarczająco mały żeby nie mieć problemów z parkowaniem a na trasie jest wystarczająco duży aby się wygodnie prowadził i wystarczająco mocny żeby nie mieć kompleksów na autostradzie Na razie jedyną wadą jaką w nim dostrzegam jest obsługa systemu audio i nawigacji ze względu na ergonomię i brak aktualizacji map.
4,1
~pla
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW
Właściwie nie ma konkurencji w akceptowalnym przedziale cenowym: jedyne auto, które może być miejskim SUVem i jednocześnie dzielne w terenie. To naturalnie nie jest samochód do bardzo szybkiej jazdy ale autostradowych szybkości 150 - 160 też nie boi
4,7
~Jary
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW
Przed kupnem porównywałem różne małe terenówki i padło na "Zaprzańca". Piękna karoseria, ślicznie dopracowane wnętrze. Czuć rękę włoskich stylistów. Silnik mocny i dynamiczny. Nie boję się wjeżdżać w trudny teren co trafia mi się kilka razy w roku. Przy spokojnej jeździe mało pali. Po 35 tys. średnie zużycie na niebieskim liczniku miałem 6,6 l/100 km. Teraz trochę szaleję i mam już 6,9 l/100 km.
Jeep Renegade SUV