Szukaj

Informacje o Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Wśród benzynowych jednostek napędowych do wyboru znajdziemy najnowsza odmianę popularnego turbodoładowanego silnika T-GDi o pojemności 999ccm z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 120 KM oraz nowy 1,4-litrowy silnik T-GDi, który w ofercie silników zastąpił wysłużoną jednostkę napędową 1,6 GDI. Nowy silnik T-GDi z rodziny „Kappa” oferuje maksymalną moc 140 KM. Dzięki zastosowaniu turbosprężarki jednostka napędowa 1.4 T-GDi generuje maksymalny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowej. Jednostka napędowa 1,4 MPi o mocy 100KM z wielopunktowym wtryskiem paliwa również znajdzie się w ofercie producenta.

czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1580 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 265 Nm przy 1000-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Układ cylindrów rzędowy
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Średnie spalanie dla Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW od 2020
3,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,3
Kombi Plug-In Hybrid 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Kia Ceed III
Wpisując 0,0 min. uwzględniłem to że codziennie dojeżdżam do pracy 44km, w jedną stronę. Ładuje w nocy w domu i w pracy za free. Miesięcznie 2500km bezemisyjnie. Tankuje tylko jak jadę do Polski, trasa 900km i tu właśnie te 5,7 Z mojego punktu i sposobu użytkowania, ten zakup to dobra decyzja. Spalanie w trasie jak dobry diesel...jak czytam artykuły o spalaniu 8L to zastanawiam się jak.... ? Nie wiem jak inne marki aut, ale mi nigdy nie udało się rozładować baterii do 0% silnik bez turbo nie powala, ale z odrobiną energii która zawsze jest, robi robotę... Kupując pług in liczyłem na oszczędności a nie na wyścigi, Pozdrawiam
4,3
Kombi Plug-In Hybrid 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Kia Ceed III
Auto ładowane codziennie dzięki czemu średnie spalanie mam na poziomie 2,8l po przejechaniu 2500 km. Myślę że latem spalanie będzie jeszcze niższe. W trybie czysto elektrycznym robię około 45 km że średnia prędkością około 70 km/h. Przy prędkości ponad 90 km zasięg szybko maleje. Natomiast w mieście jest super. W trybie hybrydy max średnie spalanie miałem 6l przy jeździe 120km/h czyli całkiem spoko. Auto na samym prądzie jest dość słabe (silnik EV ma tylko 60km),w trybie hybrydy jeździ poprawnie ale jest zauważalny tryb Eco, w trybie sport czuć już moment obrotowy i 141 km. Do spokojnej rodzinnej jazdy mi wystarczy. Ważne aby auto częsty ładować, ja np ładuje w nocy i staram się w pracy, dzięki temu 90 % tras pokonuje na prądzie. Najszybciej można ładować na słupkach - około 3,5 h. Z gniazdka domowego 4-5 h w opcji najszybszego ładowania. Można ustawić zmniejszona moc ładowania do minimum wtedy ładowanie trwa 9h , wg opinii użytkowników takie ładowanie wpływa pozytywnie na żywność baterii. Nie jest to Tesla z potężnym przyspieszeniem ale jedna rzecz mają wspólną, ciszę podczas jazdy na prądzie dla mnie wspaniałe uczucie!
2,8
Kombi Plug-In Hybrid 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
Kia Ceed III
Żadna z tabel nie pozwala uwzględnić że w miesiącu na dystansie 2500km, nie zużywam grama benzyny.

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 11
przegrzewający się silnik-wada fabryczna głowicy silnika
  • Kia Ceed III Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW 2018-2021
  • układ chłodzenia
  • 1 tys. km
Silnik pokazuje wyższą temperaturę niż 90 st, przy obciążeniu silnika nawet 110-130 st, powód wada odlewu głowicy silnika tzn zwężenie kanałów chłodzących. Przebieg 300 kilometrów czyli 1 dzień jazdy!!!! Wada fabryczna usuwana przez serwis już 3 tydzień i nie wiadomo ile jeszcze. Szok, koszmar, nieprawdopodobna historia- przy dzisiejszym procesie produkcji mogą się zdarzyć takie rzeczy? Widocznie mogą, jestem tego najlepszym przykładem, najgorsze że jest brak kontaktu ze strony koncernu KIA ( nie mylić z serwisem wykonującym naprawę) Serwis lokalny robi co może, ale Panowie/Panie w centrali KIA może w takiej ciężkiej sprawie należało by jakoś pochylić nad tematem i pomóc klientowi? Miał być spokojny wyjazd na wakacje, a wyszedł koszmar, którego ni życzę najgorszemu wrogowi.
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Tempomat
  • Kia Ceed III Hatchback 1.5 T-GDI 160KM 118kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • 7 tys. km
Po naciśnięciu przycisku mode nie mogę ustawić tempomatu. Problem się pojawia nawet po wygranej aktualizacji oprogramowania, a komputer nie pokazuje żadnego błędu. Na YT jest Nawet filmik z tym problemem
Oczekuje na rozwiązanie
asystent zapobiegania kolizji
  • Kia Ceed III Hatchback
  • inne
  • 54 tys. km
podczas jazdy wyświetla się komunikat "asystent zapobiegania kolizji wyłączony, kamera cofania zablokowana", po wyłączeniu i włączenia silnika komunikat znika, ale pojawia się po kilku minutach jazdy
Oczekuje na rozwiązanie
Kia Ceed III KOMBI PLUG-IN HYBRID