Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Kia Optima II Kombi PHEV 2.0 GDi PHEV 205KM 151kW od 2017

Kia Optima II Kombi PHEV 2.0 GDi PHEV 205KM 151kW od 2017
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Klasa średnia

Druga, najnowsza europejska generacja modelu i jednocześnie czwarta generacja Optimy w globalnej ofercie marki, produkowana od 2015 roku. Pod względem stylistycznym, samochód stanowi ewolucję designu zapoczątkowanego w 2009 roku przez Petera Schreyera, głównego projektanta marki Kia. Schreyer odpowiada za stylizację również najnowszej Optimy. Od strony konstrukcyjnej, samochód dzieli płytę podłogową z nowym Hyundaiem Sonata. W porównaniu do swojego poprzednika, ma nieco większe rozmiary: o 10 mm wydłużono rozstaw osi, auto jest też szersze o 25 mm.

Powagosław
Optima, choć rodowód ma koreański, a jej główną areną jest Ameryka, bardzo szybko przejęła współczesną niemiecką filozofię budowania samochodów. Gdy już coś się udaje, a ten model bez wątpienia udanym jest, kolejne generacje ewoluują dyskretnie i powoli. ~Powagosław
Luzacjusz
Optymalny, pardon – optimalny sedan klasy średniej. W Ameryce dał szkołę wszystkich Dodge’om i Chryslerom. W Europie konkurencja (jeszcze) nie strzela sobie takich samobójów. Ale Optima to dziś dla niej godny, choć niedoceniany rywal. +1 ~Luzacjusz

Nowy Kia Optima

Cena od 171 200 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Kia Optima II Kombi PHEV 2.0 GDi PHEV 205 KM 151 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Kia Optima II Kombi PHEV 2.0 GDi PHEV 205KM 151kW od 2017

Podstawowe parametry Kia Optima II Kombi PHEV 2.0 GDi PHEV 205KM 151kW
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 205 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 375 Nm przy 2330 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 97 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Silnik elektryczny [email protected], [email protected]
Przeniesienie napędu Kia Optima II Kombi PHEV 2.0 GDi PHEV 205KM 151kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Publikacje o Kia Optima

Newsy o Kia Optima

Kia Optima II Kombi PHEV
Aktualnie przeglądasz Kia Optima II Kombi PHEV