Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW od 2015

Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW od 2015
Lata produkcji: 2015 - teraz
Segment: Klasa średnia

Druga, najnowsza europejska generacja modelu i jednocześnie czwarta generacja Optimy w globalnej ofercie marki, produkowana od 2015 roku. Pod względem stylistycznym, samochód stanowi ewolucję designu zapoczątkowanego w 2009 roku przez Petera Schreyera, głównego projektanta marki Kia. Schreyer odpowiada za stylizację również najnowszej Optimy. Od strony konstrukcyjnej, samochód dzieli płytę podłogową z nowym Hyundaiem Sonata. W porównaniu do swojego poprzednika, ma nieco większe rozmiary: o 10 mm wydłużono rozstaw osi, auto jest też szersze o 25 mm.

Powagosław
Optima, choć rodowód ma koreański, a jej główną areną jest Ameryka, bardzo szybko przejęła współczesną niemiecką filozofię budowania samochodów. Gdy już coś się udaje, a ten model bez wątpienia udanym jest, kolejne generacje ewoluują dyskretnie i powoli. ~Powagosław
Luzacjusz
Optymalny, pardon – optimalny sedan klasy średniej. W Ameryce dał szkołę wszystkich Dodge’om i Chryslerom. W Europie konkurencja (jeszcze) nie strzela sobie takich samobójów. Ale Optima to dziś dla niej godny, choć niedoceniany rywal. +1 ~Luzacjusz

Nowy Kia Optima

Cena od 94 900 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141 KM 104 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141 KM 104 kW

Ogólna ocena
4,20
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(57%) NIE(43%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Widoczność
WADY - Ergonomia - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

Roo
Kia Optima II Sedan
1.7 VGT CRDi 141KM 104kW (od 2015) 4,92
Nowa udoskonalona Optima i to się udało. Nie kupiłem tego auta pod wpływem emocji tylko dokładnie sprawdziłem propozycje rynkowe by wybrać jak najlepszą limuzynę. Zanim wpłaciłem zaliczkę przetestowałem Hyundaia I40, Passata, Superba, Mazde 6, Bmw 3, Volvo S60. Nie wchodząc w szczegóły, bo każdy czymś mógł przykuć moją uwagę jednak ostatecznie to Optima zwyciężyła i jestem jej szczęśliwym posiadaczem. Do zakupu po za wyglądem bardzo przekonał...
dodano ponad rok temu przez Roo
lepszy_model
Kia Optima II Sedan
1.7 VGT CRDi 141KM 104kW (od 2015) 4,46
Piekny samochod, dobrze wykonany i wygodny. Ma kilka slabych punktow, ktorej jednak nie maja wiekszego wplywu na fakt, iz jest to naprawde bardzo dobry samochod. W Polsce pokutuja jeszcze stereotypy o Kii, ktorych bylem swiadom decydujac sie na ten samochod i z perspektywy czasu jestem bardzo zadowolony ze zdecydowalem sie wlasnie na ten a nie inny model.
dodano ponad rok temu przez lepszy_model
Wojciech1971
Kia Optima II Sedan
1.7 VGT CRDi 141KM 104kW (od 2015) 4,69
Pojeździłem na próbę autem demonstracyjnym z salonu przez pół godziny i byłem zachwycony. Wręcz byłem gotów od razu wpłacić zaliczkę i zamówić nową Optimę u dealera. By mnie jeszcze bardziej przekonać dostałem propozycję wypróbowania tego auta przez weekend (od piątku do poniedziałku). Niestety po tej próbie zrezygnowałem.
dodano ponad rok temu przez Wojciech1971

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7
Koszt ogólny 38,96 PLN
ON39 PLN
Wydatki serwisowe 9,51 PLN Pozostałe wydatki 3,57 PLN

Dane techniczne Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW od 2015

Podstawowe parametry Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1685 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Kia Optima II Sedan 1.7 VGT CRDi 141KM 104kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny KiaECOdynamics
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny KiaECOdynamics

Publikacje o Kia Optima

Newsy o Kia Optima

Kia Optima II Sedan