Szukaj

Informacje o Kia Proceed Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1591 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 265 Nm przy 1500-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 77 x 85,44 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Arek
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Żadnych poważnych problemów mechanicznych, żadnych awarii elektroniki i systemu info-rozrywki lub jakichkolwiek zawieszeń, błędów, restartów itp.. Jakość wykonania na bardzo dobrym poziomie. Regulacji wymagał jedynie zamek klapy bagażnika. Rewelacyjne prowadzenie. Przestronność to kwestia indywidualnych potrzeb i oczekiwań. KIA to jedna z nielicznych firm, która ma jaja, żeby do seryjnego auta wrzucić pół sportowy wydech z aktywnymi klapami a nie jedynie plastikowe zaślepki wydechów. Pakietowane wyposażenie może nie każdemu odpowiadać, ale na pewno wychodzi korzystnie cenowo. To mój 11 samochód i pierwszy, który po dwóch latach nie znudził mnie i dalej daje frajdę zarówno w kwestii wyglądu jak i przyjemności z jazdy.
4,4
~Michał
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Bardzo fajny, wszechstronny shooting-brake o sportowych aspiracjach, które pozwalają czasem nieco zaszaleć. Na co dzień komfortowy, praktyczny, pakowny, zwinny i łatwy w utrzymaniu. Pomimo tego, że nie jest wyjątkowo drogim samochodem, to potrafi wzbudzać zainteresowanie. Designem jest prześliczny i naprawdę wielu osobom się podoba, zwłaszcza z tyłu i boku (przód jest poprawiony dopiero w polifcie, przedlift jest przeciętnie urodziwy od tej strony). Bardzo bogata lista wyposażenia, świetnie zestrojone i świetna jednostka napędowa o dużej mocy sparowana z nienaganną 7-biegową dwusprzęgłówką pozytywnie zaskakują każdego, kto zasiądzie za sterami proceeda i są w stanie przyćmić pewne drobne niedoróbki. Tryb sportowy jest naprawdę ostry, podgłaśnia wydech i zapewnia świetne wrażenia, natomiast tryb normal idealnie nadaje się do spokojnej, codziennej jazdy.
4,5
~Tomasz
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Wybierając ten pojazd kierowaliśmy się bryłą Kombii oraz ponadprzeciętnym designem, co do tego chyba wielu z Was to potwierdzi, zwłaszcza w wersji GT w kolorze niebieskim. Poprzedni pojazd był zwyczajnie mało ekonomiczny i dużo mniej pojemny (A3 Sportback 2010 DSG). Naszą Procę ;) mamy od nowości z salonu. Dziś prawie po 30 tys km przebiegu i niespełna 1.5 roku użytkowania mogę z pełną świadomością ogólnie polecić takie auto rodzinie 2+2. Poza 2-krotnym kapciem (felgi18 cali ah jo....), nie było żadnej usterki. Odpukać. Aktualizacja map i softa audio z poziomu domowego zacisza. Wygodna sprawa tak jak przede wszystkim całe Auto. Całkiem pojemne i ma ten tzw. pazurek ;D Nawet w wersji manual. I ten kolor Niebieski plus wstawki czerwone świetna sprawa.
Åšrednie spalanie dla Kia Proceed Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW 2019-2021
8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Moje wnioski po roku i 20,000 km: 1) NORMAL duże miasto, korki, zimówki, klima, 1 os.,odcinek 10 km: 11.5 L 2) NORMAL trasa krajowa, letnie, klima, 3 os., tempomat, spokojna jazda 100 km: 7.5 L 3) SPORT miasto, letnie, klima, sprinty, hamowania, 1 os., zabawa przez 10 km: 13.0 L 4) NORMAL autostrada, letnie, klima, 3 os, bagażnik, tempomat 150 kmh, 300 km: 9.5 L 5) NORMAL dojazdy do pracy, miasto+ekspresówka 140kmh, letnie, 1 os., odcinek 20 km: 9.0 L Zasięg realny to 500 km (rezerwa zapala się, pokazując 30 km zasięgu, w rzeczywistości przejedzie się 30+70). Auto daje niesamowitą frajdę z jazdy i powinno się non stop jeździć w trybie sport. Natomiast jakby nim nie jeździć, to nigdy na tankowaniu nie spalił więcej jak 12 L. Komputer średnio zawyża rzeczywiste spalanie o min. 0.5 L. Auto pali tyle, ile się go ciśnie. Jest to jednocześnie zaleta, jak i wada tego modelu. Uważam, że jak na swoje osiągi, to jest bardzo dobrze.
7,9
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
5L dane z odcinka 81km. Trasa turystyczna drogami krajowymi 60-90km/h 7.7L Przy spokojnej jeździe w mało zakorkowanym mieście + trochę spokojnej trasy drogami krajowymi 11L Przy agresywniejszej jeździe w mieście/trochę korków + ekspresówki/autostrady Przy 100% jeździe w mieście potrafi średnia z baku wyjść między 9 a 12,3L zależy ile się bawie. (Nigdy nie wyszło wiecej z baku niż 12,3L. Choć przy krótkich-4km-trasach komputer potrafi pokazać nawet 15L. Średnie to dane z tankowań. U mnie komputer pokazuje wyższe spalanie o ok 0,5L niż jest w rzeczywistości. Przebieg 17tyś km. Średnia z całego przebiegu 9,65L. Kupiłbym ponownie :D
9,3
Kia Proceed
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Ogolnie jak jezdze trase A2 to zapinam 130kmh to spala ok 7,5-8l Jak sie jedzie 140 to bedzie jakies 8-8,5. Jak sie pobawic to spali 12 gdzies jadac hamujac do 170kmh W miescie cold start zabiera z 15l na pierwsze 3km. W Warszawie srednio wychodzi 12litrow Wiec srednia z calego zycia auta to 9,5 i to raczej tak patrzac na spalanie a nie caly czas sie bawiac.
Kia Proceed Shooting Brake