Szukaj

Informacje o Kia Stinger Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Auta sportowe

PodstawowÄ… jednostkÄ… jest czterocylindrowy silnik wyposażony w turbosprężarkÄ™, generujÄ…cy 255 koni mechanicznych oraz 353 niutonometrów momentu obrotowego. Dla tych o bardziej sportowym zaciÄ™ciu producent przygotowaÅ‚ V6 twin turbo o mocy 365 koni mechanicznych. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje pojazdowi wyposażonemu w mocniejszÄ… jednostkÄ™ jedynie 5,1 s.

Powagosław

Panie i Panowie: koreaÅ„skie Maserati. To nie zÅ‚oÅ›liwość, tym bardziej, że Kia nie kryje siÄ™ z wÅ‚oskimi inspiracjami. Tak czy inaczej, ważny krok dla marki, która szuka swojej tożsamoÅ›ci, pukajÄ…c do drzwi piÄ™tro wyżej w samochodowej hierarchii.

~Powagosław
Luzacjusz

Efektowne, choć nie wiem, czy Å›wiat jest na to gotowy. Z drugiej strony, z 15 lat temu maÅ‚o kto wierzyÅ‚, że KoreaÅ„czycy w ogóle sÄ… w stanie produkować samochody godne jakiejkolwiek uwagi. Na wieść o GT z fabryki Kii pewnie umarlibyÅ›my ze Å›miechu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 353 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 86 x 86 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Przed zakupem miałem kupić Vw Arteona przdliftowego, który wygląda jak milion dolarów, ale w środku passat i jeździ jak passat a wykończenie gorsze miejscami niż w VW Golfie Highline. Tutaj mamy bez kompromisów wyposażenie premium w Standardzie. Samochód robi piorunujące wrażenie na zewnątrz jak i wewnątrz, tylko ludzie nie mają jaj żeby takie auto kupić, choć na żywo wszyscy się zachwycają. Wielu rezygnuje niestety ze względu na trochę mały bagażnik jak na tak duże auto i słabe opcje finansowania tego auta przez KIA. Samochód dla ludzi bez kompleksów, którzy nie chcą iść na kompromisy i chcą mieć dużo auta w aucie a nie tylko znaczek. Teściu ma z tego samego rocznika BMW 520d sedan i za każdym razem jak go odwiedzam chce się Stingerem przejechać. To chyba dobra rekomendacja fana BMW , który jeździ tymi autami od 15 lat.
4,5
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
5/5 W tej cenie nic lepszego nie kupisz. Kupiłem auto używane 2 letnie. Jeżdżę od 9 miesięcy. Przejechałem 30 tys. km. Auto wyglądem może się równać z supercars. W 2017 najlepszy wygląd na rynku w tej klasie. W 2022 jest już dużo ładnie narysowanych aut, ale Stinger cały czas wyróżnia się na drodze. Jest ich na tyle mało, że ciągłe przykuwa uwagę. Nawet ostro rysowane BMW wydają się przy Stingerze płaskie. Niby wygląd to kwestia gustu, ale wiele osób myśli podobnie. Nie da się przejść obojętnie. Ludzie robią sobie z nim zdjęcia, pytają. Mechanicznie i Elektronicznie u konkurencji lepiej, ale za dużo większe pieniądze. To lepiej w mojej opinii nie uzasadnia dołożenia 50-80 tys. bo tyle mniej więcej Stinger jest tańszy, a od konkurencji odbiega jedynie detalami. Żadne auto nie dało mi tyle frajdy z jego posiadania co Stinger. Zdecydowanie jestem zadowolony z zakupu.
4,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
To jest, ogółem, tak. Jeśli dealer znajdzie winowajców największych skrzypień i stuków w środku, to będzie 5/5, Ba, niech będzie nawet 6/5 bo auto jest genialne, szczególnie w tej cenie. Wtedy też również z chęcią zmienię "nie kupiłbym ponownie" na "kupię jeszcze raz", i to "kupię" a nie "kupiłbym" - stinger 2.0 to temat zastępczy do czasu kiedy trafi się rozsądny 3.3! Ale tak jak teraz? Przesiadając się z poprzedniego auta gdzie najbardziej irytowało mnie skrzypienie i stukanie we wnętrzu, trafiłem z deszczu pod rynnę, i to dziurawą. W mieście przez to auto bardziej mnie irytuje niż daje frajdę, a szkoda. Na prawdę szkoda.
Kia Stinger Liftback