Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Evoque I SUV 5d 2.2 eD4 150KM 110kW 2011-2015

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment K) produkowany od 2011 roku. Najmniejszy, najlżejszy i najbardziej ekonomiczny samochód w historii marki, zainspirowany prototypem Range Rover LRX Concept z 2009 roku. Projektantem auta jest Gerry McGovern. Evoque zbudowano na platformie podłogowej Forda, nazwanej EUCD platform. Dzieli ją między innymi z Land Roverem Freelanderem i Volvo XC70. Spokrewniony jest także z Fordem Explorerem.
Powagosław
Bez wątpienia można zaliczyć go do najpiękniejszych produkowanych dziś samochodów. W ogóle. Wśród SUV-ów też trudno wyobrazić mi sobie ładniejszy model. Brawo za wszystko, począwszy od prototypu, którego nie zniszczyła ekonomia produkcji. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli święty Krzysztof, patron kierowców, któregoś dnia przestanie czuwać nad ich losem, będzie to oznaczać, że zamyślił lub rozmarzył się, przyglądając się właśnie temu autu. Paru innych świętych też może nie wysłuchać modlitw, żałując, że w ich czasach na Ziemi jeździło się rydwanem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~jacusix
Land Rover Range Rover Evoque I
SUV 5d 2.2 eD4 150KM 110kW
W jaki sposób średnie spalanie wyszło im 6 litrów? Chyba wieźli go na lawecie z uruchomionym silnikiem. Średnie spalanie ok 9 litrów. Szkoda, że nie pomyślałem wcześniej, żeby kupić benzynę i zagazować. Wyszło by to drożej o jakieś 15 tys ale więcej mocy i większa frajda z jazdy. Gdyby nawet spalił to 16 litrów gazu to i tak odrobinę taniej a przy tym ekologiczniej. Z drugiej strony patrząc zanim ja przepalę tę różnicę kosztów zakupu auta to pewnie dawno już nie będę go miał. Jak dla mnie auto uniwersalne w każdym względzie. Ładnie wygląda, bogato wyposażone (choć zaraz wspomnę o jednym "debiliźmie"), wysokie zawieszenie, bardzo wygodne. W bagażniku lodówki nie przewieziemy ale jest ok. Jedna rzecz mnie zaskoczyła o której nawet nie pomyślałem podczas zakupu... Jaki debil który kupił to auto w 2012 r. za przypuszczam 150-200 tys. z ekranem jak tablet i drugim jak telefon pomiędzy zegarami nie wziął do tego nawigacji?? Jak to możliwe, ze tak jeb... drogie auto nadźgane elektroniką może nie mieć navi?? I jak producent może wypuszczać tak jeb... drogie auto z dużym ekranem bez nawigacji?? Jedziesz autem na dzień dzisiejszy za 100 tys zł z nawigacją na telefonie a na pasie obok Seicento z wbudowaną navi... Jak dla mnie czysty debilizm. Lałbym tych ludzi tępym narzędziem po ich tępych głowach. Na szczęście dla bardziej ogarniętych można dokupić Android 6.0.2 1024X600 Auto Car Multimedia Interface. W innym wypadku od razu bym je wystawił na sprzedaż.
Land Rover Range Rover Evoque I SUV 5d