Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover IV SUV LWB 5.0 V8 S/C 510KM 375kW 2013-2017

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesel 3.0 258KM jest stosunkowo spokojny, ale i tak pozwoli bez problemu przegonić większość aut na drogach. Chętnie wchodzi na obroty, ma miły dźwięk i sprawia, że ten kloc prowadzi się po prostu lekko. A jeśli to za mało - 4.4 339KM rozwieje wszelkie wątpliwości, bo w jego przypadku ten kolos prawie lata. Silniki benzynowe 3.0 259KM i 3.0 340KM oferują podobne osiągi do zbliżonych mocowo diesli. Jednak szczególnie ten mocniejszy wariant sprawia więcej frajdy, bo wręcz bawi się obrotami i ma wielką rezerwę mocy. Na szczyt trafiło benzynowe, 5-litrowe monstrum. Można polecić je już tylko fanatykom, bo szczególnie silniki wysokoprężne nieźle się bronią, choć za dźwięk 8 cylindrów warto dopłacić. Trzeba tylko mieć czym.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona stylu, elegancji i charakterystycznej brytyjskiej niespieszności z napędem na cztery koła. Oby nigdy nikt nie wpadł na pomysł, by wyszlifować te królewskie kanty. ~Powagosław
Luzacjusz
Mniej kwadratowy niż kiedyś, ale niczego to tak naprawdę nie zmienia. Gdyby Rolls-Royce zbudował SUV-a, wyglądałby pewnie dokładnie jak ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2017 roku
Pojemność skokowa 5000 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 510 KM (375 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 625 Nm przy 2500-5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 92,5 x 93 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
5,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Land Rover Range Rover IV SUV LWB