Szukaj

Informacje o Lexus NX SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2014, luksusowy kompaktowy crossover SUV klasy premium (segment I). Lexus NX jest najmniejszym crossoverem japońskiej marki. Jego pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany o rok wcześniej, prototyp noszący nazwę LF-NX. Samochód zarówno w wersji studyjnej, jak i produkcyjnej zaprojektował Japończyk Nobuyuki Tomatsu. W przeciwieństwie do paru innych SUV-ów japońskiej marki (jak chociażby RX), jest całkowicie nową konstrukcją i nie ma odpowiednika w katalogu Toyoty, z którym łączyłyby go więzi pokrewieństwa. Lexus NX to także pierwszy model Lexusa oferowany z silnikiem z turbodoładowaniem.
czytaj więcej
Powagosław
Lexus znalazł formułę, według której jest w stanie skutecznie rywalizować w tym segmencie ze statecznymi liderami pokroju BMW X3 czy Audi Q5. NX to taka delikatna równowaga pomiędzy elegancją, drapieżnością i totalnym koncepcyjnym szaleństwem. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie daje po oczach jak prototyp, ale hej - prototyp wyglądał jak pojazd Batmana z serii Nolana! Ten też ma w sobie coś z filmów science-fiction. Świetny. SUV Lexusa numer 1. ~Luzacjusz

Lexus NX SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4640 mm
Szerokość 1845 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2130 mm
Wysokość 1645 mm
Rozstaw osi 2660 mm
Rozstaw kół - przód 1580 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 1000 mm
Zwis tylny 980 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 190 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 971 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 968 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1455 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1405 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1400 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1370 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1625 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 580 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1130 mm
Wysokość bagażnika 690 mm
Szerokość bagażnika 1347 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 950 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 45% / przeciw: 55%

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~Piotr
SUV Facelifting 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Oceniam bardzo pozytywnie, nie jestem ślepo wpatrzony w auto, które posiadam. Dostrzegam w nim mankamenty, wady, jak również zalety. Wielość plusów znacząco przewyższa niedociągnięcia. Mojego NX-a oceniam globalnie na: 8,5/10 Osobom poszukującym auta oszczędnego z napędem hybrydowym polecałbym także zapoznać się z nowym Hyundaiem Tucsonem 1.6 hybrid o mocy 230 KM. Tak...wiem, że nie jest to "premium", ale w moim odczuciu stanowi ciekawą konkurencję pod względem rewelacyjnego prowadzenia, znakomitej skrzyni biegów (nie bezstopniowej) i dynamiki - pomimo iż Koreańczyk wykończony jest znacznie gorzej, a jakość materiałów jest nieporównywalnie niższa, kompensuje precyzją, radością i lekkością prowadzenia.
4,8
~Witold
SUV Facelifting 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Ma dopiero 2 tygodnie. Samochód w pełni spełnił wszystkie oczekiwania. Samochód docelowo dla kobiety. Jest świetny. Dobrze się prowadzi. Nie wszystko jest tabletem. Jeśli chcesz hybrydy i wiesz z czym się to je, to dobrze trafiłeś. Jeśli szukasz samochodu w długie trasy to nie to. Jeśli chcesz szybkiego i zwrotnego wozu to nie to. Jeśli chcesz samochód na krótsze trasy i do miasta to jest to ale musisz mieć świadomość, że multimedia i nowe rozwiązania elektroniki pokładowej nie są najnowsze. Wybieraliśmy świadomie, dlatego ograniczenia NX-a nie są dla nas wadami
3,3
~Jacek
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Napiszę prawdę, przesiałem się w Volvo XC60 w benzynie 250 hp, jeszcze dużo Japończycy muszą się uczyć, przede wszystkim nie kłamać - w wersji F Sport Nie Ma SKÓRY NATURALNEJ; podłokietnik skaya, obszycia deski skaya, boczki drzwi skaya, obszycia tunelu środkowego skaya, pod kierownicą skaya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bezczelne oszustwo, tu powinien wejść UOKiK 100% lexus robi to świadomie. W Volvo JEST SKÓRA NATURALNA. Nawigacja to wstyd na cały świat, jak można coś takiego dopuścić do obrotu, użytkowania, system komand robi co chce, „marka premium"
Średnie spalanie dla Lexus NX SUV Facelifting
7,8 – 11,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
SUV Facelifting 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Posiadam nowego NX (rocznik 2020). Pracuje w Warszawie i w Łodzi. Dwa dni tu i trzy tam. Albo na odwrót. Co bym nie robił , dosłownie co bym nie robił to niemalże z dokładnością do 10km przejeżdżam 610-630 km na 42-43 litrach. (7-7,5L/100) Na autostradzie tempomat i ustawione 145km/h w mieście do 70k/h. Nie wiem jak ten samochód moze spalić powyżej 10L. Naprawdę nie wiem. Nie sądziłem ,że to powiem ale to chyba troling konkurencji. Ja nie umiem go zmusić do innego spalania. Raz jeździłem tylko po wsiach około 70kmh i palił mi około 5L/100 . Albo tak mi sie zdawało.:) Ale mojej średniej jestem pewien. Trochę chybotliwy jest. Drugi mój Lexus to LS460. Ten ma super trakcyjność. NIgdy nie używałem trybu sport. Drażniący jest.
10,6
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Układ napędowy nastawiony na komfort, nie na oszczędność. Mam wrażenie, że skrzynia dobiera przełożenia tak, by było przede wszystkim cicho i przyjemnie, a nie oszczędnie - i wydaje się to zgodne z filozofią tego modelu. Oszczędni mają dla siebie hybrydę. Wersja bez Stop/Start - więc spalanie w mieście mocno wzrasta przy staniu w korkach, wydaje mi się, że na postoju zimą silnik spala ok 2,5l / h, to bardzo dużo i wynika prawdopodobnie z norm emisji spalin. Jeżeli dużo stoi się w korkach średnie spalanie błyskawicznie szybuje w górę. Spokojna jazda po Wrocławiu 11l, przy typowych Wrocławskich korkach średnie spalanie zimą ok 13-15l, miasto bez korków w czasach koronawirusa - ok 9,5l. Samochód bardzo nie lubi powolnego toczenie się z prędkościami do 40 km/h , wtedy spalanie wzrasta do ok. 16l, co wynika prawdopodobnie ze strat na skrzyni biegów. Bardzo spokojna trasa 70-90km/h 7,5l, 80-90km/h 8,5l, przepisowa jazda autostradami i ekspresówkami 10,5-11l, przy 140km/h ok 11-12l, szybka jazda autostradą do 140-180km/h 15l. Auto wrażliwe na opory powietrza, jazda pod silny wiatr 170-190km/h to nawet 18l. Trasa ok. 1100 km z Wrocławia w Dolomity "w miarę" przepisowo to średnie spalanie na poziomie 10l, przy czym ok 1000km autostradami i 100km drogami górskimi we Włoszech. Duża zaletą samochodu jest napęd AWD. Przy starcie nawet na śliskiej nawierzchni szybko odpycha się z 4 kół, na suchej przy starcie nawet z wyłączonym ESP ciężko o jakikolwiek uślizg kół. Napęd sprawdza się zimą, podjazd pod górkę w 30-40cm śniegu to żaden problem. Duża zaletą jest możliwość załączenia AWD na sztywno do 40km/h, pozwala to na hamowanie silnikiem w górach z wykorzystaniem wszystkich 4 kół.
7,6
SUV Facelifting 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Witam,przestawiam raport osobom zainteresowanym zakupem NX 300h.Po zakupie mojego autka przjechałem w ostatnim miesiącu 2 tyś kilometrów w różnych warunkach. I tak; -dane producenta są do bani ale tego wszyscy się spodziewają.I tak jest faktycznie. -jazda w mieście średniej wielkości/czasami Wrocław/ z licznymi odpaleniami silnika 7,2-7,6 l. -jazda drogami krajowymi / prędkość do 110 km/ h/ 6,3- 6.6 l. -wreszcie autostrada.I tu zależy.Bardzo dynamiczna jazda z prędkościami do 180 km,dużo tirów liczne przyśpieszenia i hamowania 9,9 l. Prędkości 140- 160 km/h spokojniejsza jazda ale nie ślimacza powodują spadek spalania w okolice 8,2 l Przy jeżdzie z prędkościami do 140 km spalanie około 7.2 l Wydaje mi się,że spalania są bardzo przyzwoite,a komfort jazdy w każdych warunkach jest rewelacyjny.Niektórym może nie odpowiadać dosyć miękkie zawieszenie ale można się do tego przyzwyczaić.
Lexus NX SUV Facelifting