Szukaj

Informacje o Lexus NX SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2014, luksusowy kompaktowy crossover SUV klasy premium (segment I). Lexus NX jest najmniejszym crossoverem japońskiej marki. Jego pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany o rok wcześniej, prototyp noszący nazwę LF-NX. Samochód zarówno w wersji studyjnej, jak i produkcyjnej zaprojektował Japończyk Nobuyuki Tomatsu. W przeciwieństwie do paru innych SUV-ów japońskiej marki (jak chociażby RX), jest całkowicie nową konstrukcją i nie ma odpowiednika w katalogu Toyoty, z którym łączyłyby go więzi pokrewieństwa. Lexus NX to także pierwszy model Lexusa oferowany z silnikiem z turbodoładowaniem.
czytaj więcej
Powagosław
Lexus znalazł formułę, według której jest w stanie skutecznie rywalizować w tym segmencie ze statecznymi liderami pokroju BMW X3 czy Audi Q5. NX to taka delikatna równowaga pomiędzy elegancją, drapieżnością i totalnym koncepcyjnym szaleństwem. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie daje po oczach jak prototyp, ale hej - prototyp wyglądał jak pojazd Batmana z serii Nolana! Ten też ma w sobie coś z filmów science-fiction. Świetny. SUV Lexusa numer 1. ~Luzacjusz

Lexus NX SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4640 mm
Szerokość 1845 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2130 mm
Wysokość 1645 mm
Rozstaw osi 2660 mm
Rozstaw kół - przód 1580 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 1000 mm
Zwis tylny 980 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 190 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 971 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 968 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1455 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1405 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1400 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1370 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1625 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 580 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1130 mm
Wysokość bagażnika 690 mm
Szerokość bagażnika 1347 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 950 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 45% / przeciw: 55%

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,4
~Pawel
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Auto z czerwca 2018, wersja Prestige, krzywo zamontowany wyświetlacz HUD, wyświetla pod kątem, w grudniu zaczęło skrzypieć zawieszenie z lewej strony przy przejeżdżaniu przez progi i na nierównościach, notorycznie blokujący się asystent parkowania, skrzynia biegów czasami sama nie wie jaki bieg ma wrzucić trzeba jej pomagać manetkami, bardzo mało intuicyjna, fatalna obsługa nawigacji i komend głosowych, rozpoznawanie znaków działa tylko w teorii np. 15t rozpoznaje jako ograniczenie 150 km/h, otwarcie klapy bagażnika ruchem nogi pod zderzakiem graniczy z cudem, istna loteria. W trybie ECO prawie nie jedzie w NORMAL trochę lepiej, w zasadzie trzeba jeździć w trybie SPORT lub SPORT+.
4,3
~wiatra
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
nawigacja - pomyłka, mirrorlink - pomyłka, brak apple carplay - w tym segmencie aż dziwne, że nie ma, tzw.touchpad to chyba myśl technologiczna z poczatku XXw. system komunikacyjny i użycie aplikacji bezsensownie nieintuicyjne... jak na aspirację do marki premium to generalnie klapa :((
3,8
~ziomeczek1238
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Opinia o wersji F-sport. Zbyt mały bak i kiepskie wyciszenie tyłu jak dla mnie dyskwalifikują to auto. Z drobnostek to wkurza trochę głośny alarm przy elektrycznym zamykaniu klapy (w nocy budzi siadów), ale za to sama klapa zamyka się cicho. Tragicznie zła nawigacja!
Średnie spalanie dla Lexus NX SUV Facelifting
8,2 – 11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
SUV Facelifting 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Witam,przestawiam raport osobom zainteresowanym zakupem NX 300h.Po zakupie mojego autka przjechałem w ostatnim miesiącu 2 tyś kilometrów w różnych warunkach. I tak; -dane producenta są do bani ale tego wszyscy się spodziewają.I tak jest faktycznie. -jazda w mieście średniej wielkości/czasami Wrocław/ z licznymi odpaleniami silnika 7,2-7,6 l. -jazda drogami krajowymi / prędkość do 110 km/ h/ 6,3- 6.6 l. -wreszcie autostrada.I tu zależy.Bardzo dynamiczna jazda z prędkościami do 180 km,dużo tirów liczne przyśpieszenia i hamowania 9,9 l. Prędkości 140- 160 km/h spokojniejsza jazda ale nie ślimacza powodują spadek spalania w okolice 8,2 l Przy jeżdzie z prędkościami do 140 km spalanie około 7.2 l Wydaje mi się,że spalania są bardzo przyzwoite,a komfort jazdy w każdych warunkach jest rewelacyjny.Niektórym może nie odpowiadać dosyć miękkie zawieszenie ale można się do tego przyzwyczaić.
9,2
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Spalanie na trasie białystok lublin, zwykła droga krajowa, 250 km, 3h. średnia predkość na całej trasie 84 km/h , ruch w czasie dnia. Minimalne spalanie 7.5 l/100 km ( trzeba się starać, trochę boli stopa, używać mózgu, zamiast testosteronu). żona robi ok. 8.5 l/ 100 km bez napinki ,w trybie eco.
12,5
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Nie wiem skąd się wzięły dane spalania na poziomie mniejszym niż 11l/100 przy jeżdzie po mieście. Jest to absolutne minimum, które udało mi się osiągnąć. Na krótkim dystansie zimą spalanie oscylowało wokół 16l/100km. Latem mogę zejść do 12,5l/100km. Oczywiście wraz z odległością, przy jeżdzie nie więcej niż 90km/h spalanie potrafi dobić do 10l/100km. Na austostradzie - przy 140 km/h spalanie wynosi 12,2l/100km - przy 160 km/h spalanie wynosi 13l/100km
Lexus NX SUV Facelifting