Szukaj

Informacje o Lexus NX SUV Facelifting 300 238KM 175kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2014, luksusowy kompaktowy crossover SUV klasy premium (segment I). Lexus NX jest najmniejszym crossoverem japońskiej marki. Jego pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany o rok wcześniej, prototyp noszący nazwę LF-NX. Samochód zarówno w wersji studyjnej, jak i produkcyjnej zaprojektował Japończyk Nobuyuki Tomatsu. W przeciwieństwie do paru innych SUV-ów japońskiej marki (jak chociażby RX), jest całkowicie nową konstrukcją i nie ma odpowiednika w katalogu Toyoty, z którym łączyłyby go więzi pokrewieństwa. Lexus NX to także pierwszy model Lexusa oferowany z silnikiem z turbodoładowaniem.
czytaj więcej
Powagosław
Lexus znalazł formułę, według której jest w stanie skutecznie rywalizować w tym segmencie ze statecznymi liderami pokroju BMW X3 czy Audi Q5. NX to taka delikatna równowaga pomiędzy elegancją, drapieżnością i totalnym koncepcyjnym szaleństwem. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie daje po oczach jak prototyp, ale hej - prototyp wyglądał jak pojazd Batmana z serii Nolana! Ten też ma w sobie coś z filmów science-fiction. Świetny. SUV Lexusa numer 1. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 238 KM (175 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1650-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 38% / przeciw: 62%

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,4
~Pawel
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Auto z czerwca 2018, wersja Prestige, krzywo zamontowany wyświetlacz HUD, wyświetla pod kątem, w grudniu zaczęło skrzypieć zawieszenie z lewej strony przy przejeżdżaniu przez progi i na nierównościach, notorycznie blokujący się asystent parkowania, skrzynia biegów czasami sama nie wie jaki bieg ma wrzucić trzeba jej pomagać manetkami, bardzo mało intuicyjna, fatalna obsługa nawigacji i komend głosowych, rozpoznawanie znaków działa tylko w teorii np. 15t rozpoznaje jako ograniczenie 150 km/h, otwarcie klapy bagażnika ruchem nogi pod zderzakiem graniczy z cudem, istna loteria. W trybie ECO prawie nie jedzie w NORMAL trochę lepiej, w zasadzie trzeba jeździć w trybie SPORT lub SPORT+.
4,3
~wiatra
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
nawigacja - pomyłka, mirrorlink - pomyłka, brak apple carplay - w tym segmencie aż dziwne, że nie ma, tzw.touchpad to chyba myśl technologiczna z poczatku XXw. system komunikacyjny i użycie aplikacji bezsensownie nieintuicyjne... jak na aspirację do marki premium to generalnie klapa :((
3,8
~ziomeczek1238
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Opinia o wersji F-sport. Zbyt mały bak i kiepskie wyciszenie tyłu jak dla mnie dyskwalifikują to auto. Z drobnostek to wkurza trochę głośny alarm przy elektrycznym zamykaniu klapy (w nocy budzi siadów), ale za to sama klapa zamyka się cicho. Tragicznie zła nawigacja!
Lexus NX SUV Facelifting