Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 5 II 2.0 MZR 150KM 110kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 - 2015
Segment: VANy
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, którą wprowadzono na rynek w 2010 roku. Samochód powstał w oparciu o pomysły zastosowane w prototypach Mazda Nagare z 2006 roku i Furai z 2008 roku. „Nagare Flow” (od prototypu wzięła się cała koncepcja obowiązująca w nowych autach marki) zakłada m.in. inspiracje kształtami spotykanymi w naturze. Nowa „Piątka” została zbudowana na płycie podłogowej Mazdy 3. W porównaniu do swojej poprzedniczki, wyraźnie powiększyły się jej rozmiary.
Powagosław
Poprzednia Mazda 5 nie miała awangardowych ambicji, za to cieszyła oko wyważonymi proporcjami i zgrabną sylwetką, jak na auto tego typu. Teraz kształty pozostały praktycznie te same, za to poszaleli designerzy. Spodziewałem się przełomu, na który wskazywały prezentowane prototypy. Nie ma przełomu, jest niedosyt. ~Powagosław
Luzacjusz
Choroba uśmiechniętego Peugeota dopadła Mazdę na całego, bo po „Trójce” teraz „Piątkę” upiększono z przodu w sposób, który upodabnia ją do Buttheada z pamiętnej kreskówki w MTV. Widzicie to? Mazda 3 i Mazda 5 – motoryzacyjni „Beavis and Butthead”. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 5 II 2.0 MZR 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 139
Koszt ogólny 46,35 PLN
ON45 PLN
Wydatki serwisowe 2,99 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Mazda 5 II 2.0 MZR 150KM 110kW 2010-2015

Podstawowe parametry Mazda 5 II 2.0 MZR 150KM 110kW
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 191 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 83,1 mm
Przeniesienie napędu Mazda 5 II 2.0 MZR 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny i-stop

Publikacje o Mazda 5

Newsy o Mazda 5

Mazda 5 II Minivan