Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback 1.3 200 163KM 120kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: VANy

Mercedes oferuje trzy wersje silnikowe nowej Klasy A:

  • A 200 - benzynowy 1,4 l M 282 (163 KM, 250 Nm) do wyboru z przekładnią dwusprzęgłową 7G-DCT lub 6-stopniową manualną,
  • A 250 – benzynowy 2,0 l M 260 (224 KM, 350 Nm) z przekładnią dwusprzęgłową 7G-DCT,
  • A 180 d – diesel 1,5 l OM 608 (116 KM, 260 Nm) z przekładnią dwusprzęgłową 7G-DCT.
Powagosław
Mercedes opuścił segment B, by w gronie kompaktów premium ścigać się z modelami BMW (Seria 1) i Audi (A3). Nie ma czego żałować, Klasa A, nazywana wcześniej złośliwie „niepełnoprawnym Mercedesem” dziś dumnie spogląda na konkurencję. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec z budowaniem auta na kształt i podobieństwo ziemniaczanej bulwy? Koniec z żartami o testach łosia. Koniec z autem „dla ktosia” (ktoś je kupował, tylko nie wiem kto i po co…). To się kiedyś musiało skończyć. I za to niech będą dzięki. A nową Klasę A niech oceni czas i historia ;) ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1620 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,6
~XOXO
Mercedes Klasa A W177/V177
Hatchback 1.3 200 163KM 120kW
Zaraz po upływie gwarancji, w aucie zaczął sypać się silnik. Auto wibrowało i słychać było stuki z silnika. Wymieniono rozrząd oraz wiele innych elementów na łączną kwotę około 40 tys. złotych (na szczęście miałem przedłużoną gwarancję). Niestety nie pomogło. Ostatecznie serwis uznał, że te efekty to "naturalne zużycie samochodu". Przypomnę tylko, ze auto miało niecałe 3 lata i prawie 60 tys. km przebiegu. Tragedia!
2,6
~XOXO
Mercedes Klasa A W177/V177
Hatchback 1.3 200 163KM 120kW
Zaraz po upływie gwarancji, w aucie zaczął sypać się silnik. Auto wibrowało i słychać było stuki z silnika. Wymieniono rozrząd oraz wiele innych elementów na łączną kwotę około 40 tys. złotych (na szczęście miałem przedłużoną gwarancję). Niestety nie pomogło. Ostatecznie serwis uznał, że te efekty to "naturalne zużycie samochodu". Przypomnę tylko, ze auto miało niecałe 3 lata i prawie 60 tys. km przebiegu. Tragedia!
4,0
~Pronto
Mercedes Klasa A W177/V177
Hatchback 1.3 200 163KM 120kW
Jako samochód służbowy to moje pierwsze auto klasy premium i spodziewałem się czegoś więcej po tym aucie. W ogólnej ocenie bardzo dobry samochód, jednak ma swoje minusy, które wpływają na ocenę ogólną. Za to jak na tą pojemność to też lubi wypić paliwa. Minus za dość głośna pracę, zwłaszcza na wyższych obrotach. I niestety nie jest to jakiś specjalnie miły głos pracy silnika.
Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback