Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W204 Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
Widać, że to ważny model w ofercie Mercedesa - wybór jest ogromny. Podstawowa jednostka benzynowa ma 156KM i 1.6l. W zupełności wystarcza. Jej dźwięk nie jest ekscytujący, ale przynajmniej pracuje cicho. Ponadto ma mechaniczną sprężarkę, która wstrzykuje w nią moc już od niższych obrotów – dzięki niej autem zdecydowanie łatwiej się jeździ i czuć, że chętnie współpracuje przy każdym naciśnięciu pedału gazu. Jeśli to mało – jest też mocniejsza wersja 1.8l o mocy 184KM. Poszukiwacze mocy powinni zainteresować się najmocniejszymi motorami, żeby poczuć wyraźną różnicę w stosunku do pozostałych – 2.5l ma 204KM, a 3.5l. 306KM. Flagowy silnik od AMG jest z kolei prawdziwą potęgą: ponad 6l i 457KM - to niesamowite, że zmieścił się w tym aucie. Diesle u Mercedesa to obowiązek. Podstawowy 200CDI na dłuższą metę może niektórych zmęczyć, dlatego najlepszym wyborem jest 220CDI o mocy 170KM. Podczas postoju trochę za bardzo się trzęsie, ale w czasie jazdy przyjemnie pracuje i świetnie radzi sobie z autem. Mocniejsze wersje – 350CDI, 300CDI oraz 250CDI to już propozycje dla rozrzutnych. Choć trochę odstraszają ceną, to pod względem pracy nie można im zbyt wiele zarzucić.
czytaj więcej
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2148 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 88 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,1
~Wojtek
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW
Auto ładne, dobrze zaprojektowane, wygodne, swietnie wyciszone, z dobrym dynamicznym silnikiem i nie najgorsza skrzynią. Dobre hamulce, czytelne zegary, b.dobre std nagłosnienie, dobre prowadzenie. Ma swoje bolączki z którym trzeba nauczyc sie zyć, jesli o niego dbasz i dobrze serwisujesz - odplaci sie długoletnia bezawaryjna i niezawodna współpracą. Jesli kupisz go nowego w salonie (kupiłeś) i będziesz rzetelnie uczciwie serwisował to będziesz myslał o sprzedaży za min 12 może 15 lat uzytkowania i napewno zmienisz go na następny nowszy model Mercedesa.
3,8
~bikepromotor
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW
Miałem KOMBI, nie limuzynę, ale nie mogłem przy kombi wybrać mojego silnika CDI 170KM NIE Blue Efficiency. Po pierwsze wygląd - bardzo mnie urzeka - nowoczesny, ale klasyczny. Nieco fikuśne, ale nie przesadzone linie i przetłoczenia. Lampy przednie piękne, auto ma spojrzenie. Przy kombi naprawdę trudno zaprojektować ciekawy tył, ale tutaj chłopaki z Mercedesa spisali się na medal. Dla mnie wizualnie tył jak by zwisał w dół i trochę się wygiął - ciekawe wrażenie. Klamki eleganckie, finezyjnie "przekręcone" - nie są po prostu poziome. W moim modelu gwiazda była na masce, nie na grillu, co bardzo uprzyjemnia jazdę - serio!
4,4
~lukas
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna 2.2 220 CDI 170KM 125kW
Auto mam od nowości z polskiej sieci dealerskiej. Jestem bardzo zadowolony. Przyspieszenia przy manualnej skrzyni (moment ponad 400Nm robi swoje) i przy niewielkiej masie szokujące. Pewnie wpływ też na to mają krótkie ale elastyczne biegi. Człowiek się czuje jak w superekspresie w czasie wyprzedzania. Spalanie na przyzwoitym poziomie (o niebo oszczędniej niz np 160 konna Insignia). Można zrobić 1000km na jednym baku nie szalejąc na autostradach (ok 130km/h) Drobny mankament to może nieco mało miejsca, ale jest dostepna klasa e więc narzekać nie można. Delikatnie drażni wibrujący silnik podczas postoju na biegu jałowym, ale to jedyny drobiazg. Ogólna ocena bardzo pozytywna.
Mercedes Klasa C W204 Limuzyna