Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes Klasa S W220 4.3 V8 (430) L 279KM 205kW 1998-2005

Mercedes Klasa S W220 4.3 V8 (430) L 279KM 205kW 1998-2005
Lata produkcji: 1998 - 2005
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasy wyższej (segment F), flagowy model Mercedesa, produkowany od 1972 roku. Właśnie wtedy w nomenklaturze marki oficjalnie pojawiła się nazwa „Klasa S” (wcześniej używano jej potocznie). Za poprzedników modelu uważa się serie: „Ponton” (W180 i W128), „Fintail” (W111 i W112) oraz W108. Klasa S to najpopularniejszy samochód w swojej kategorii na świecie - sześć dotychczasowych generacji modelu znalazło ponad 3 miliony nabywców. Najnowsza debiutowała w 2013 roku. „Eska” jest też jedynym Mercedesem w historii, który wygrał plebiscyt na Europejski Samochód Roku (1974 r.).
Powagosław
To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Mercedes Klasa S W220

Liczba wpisów: 12
Rozłądowujacy się akumulator po 1-2 dniach, okresowe zwyżki poboru prądu na wyłączonym silniku
dodał: ~Grzegorz , 2 lata temu
rozładowanie akumulatora po 1,5-2 dniach nie jeżdzenia mimo zakupu nowego aku. Podswietlaja się "stale" przyciski podsufitkowe mimo wyłączenia silnika i zamkniecia samochodu. Okresowe pobory prądu na wyłączonym silniku ok 10x wyzsze niż dopuszczalny- mimo nie uaktywniania alarmu Kłopoty od 2 lat. Były wymieniane SAMY, sprawdzane żarówki ze sterownikami - tj podmieniane w warsztacie. Ponadto odłączane po kolei sterowania szyb, foteli, itp.. Skokowy pobór prądu mimo tego nadal występuje i nie potrafią mi powiedzieć, dlaczego.. Porażka. Ostatnio uszkodzeniu uległ bezpiecznik pompy...
auto przestaje jechać jak się zagrzeje np po ok. 7-8 km
dodał: ~olaf, 7 lat temu
Nieauto normalnie zapala jak jest zimne, jadę 7-8 km i zaczyna przerywać ,dławi się i gaśnie, jak ostygnie po 30-60 min zapala i normalnie jedzie i sytuacja się powtarza z tym że za 2 razem jedzie dużo dłużej. Co sprawdzić? Sprawdziłem pompkę paliwa i czujnik obrotów wału korbowego, są dobre.Słyszałem że trzeba jeszcze sprawdzić czujnik obrotów wałka rozrządu. Czy spotkaliście się z takimi objawami ?
Brak mocy silnika.
dodał: ~jacek, 8 lat temu
Silnik nie ma mocy i dymi przy dodawaniu gazu. Nie przełącza biegów na mniejszy przy prędkości 80km. Proszę o pomoc. Komputer pokazał, że moduł skrzyni biegów jest uszkodzony. pozdrawiam

Dane techniczne Mercedes Klasa S W220 4.3 V8 (430) L 279KM 205kW 1998-2005

Podstawowe parametry Mercedes Klasa S W220 4.3 V8 (430) L 279KM 205kW
Produkowany od 1998 do 2005 roku
Pojemność skokowa 4266 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 279 KM (205 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 3000-4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89,9 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mercedes Klasa S W220 4.3 V8 (430) L 279KM 205kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 5

Publikacje o Mercedes Klasa S

Newsy o Mercedes Klasa S