Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes SLK R171 5.4 V8 (55 AMG) 360KM 265kW 2004-2011

Lata produkcji: 2004 - 2011
Segment: Auta sportowe
Największą pomyłką w tym modelu jest fakt, że producent z niewiadomego powodu zrezygnował z doładowanych motorów benzynowych 2.0 oraz 2.3l o mocy niecałych 200KM. W poprzedniej generacji były wręcz idealne – szybkie i dość oszczędne. W tej jest tylko osłabiona wersja 2.0l generująca 163KM. Nie można powiedzieć, że jest wolna, ale jak ktoś przesiądzie się ze starszej wersji, to może się rozczarować. W tym modelu, żeby nacieszyć się osiągami prawdziwego roadstera, trzeba wziąć bardziej paliwożerne silniki o oznaczeniu 300 lub 350 i mocach 231 oraz 272KM. Zupełnie wystarczą, ale są drogie. Dla fanów prędkości nie mogło oczywiście zabraknąć najlepszego – wersji AMG. Ma 360KM, niesamowity dźwięk i jest idealnym wariantem dla auta używanego dla przyjemności. A diesle? Przecież to roadster! Nie ma ich w ofercie.
Powagosław

Piękny roadster, w przypadku którego podobieństwa do diabelskiego SLR są jednocześnie błogosławieństwem i zmorą. Wygląda równie dobrze, ale tym samym więcej obiecuje niż jest w stanie osiągnąć. Oceniających go przez pryzmat SLR jest jednak na tyle niewielu, że nie ma po co rozdzierać szat.

~Powagosław
Luzacjusz

Czasem mniej znaczy więcej. Dlatego SLK wygląda lepiej od SL i to bez względu na to, czy jest, czy nie jest SLR-em dla ubogich. Zresztą – Kraków jest tylko jeden, ale we Wrocławiu też fajnie się mieszka.

~Luzacjusz

Dane techniczne Mercedes SLK R171 5.4 V8 (55 AMG) 360KM 265kW 2004-2011

Podstawowe parametry Mercedes SLK R171 5.4 V8 (55 AMG) 360KM 265kW
Produkowany od 2004 do 2011 roku
Pojemność skokowa 5439 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 360 KM (265 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 510 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 97 x 92 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mercedes SLK R171 5.4 V8 (55 AMG) 360KM 265kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7

Publikacje o Mercedes SLK

Newsy o Mercedes SLK

Mercedes SLK R171 Roadster
Aktualnie przeglądasz Mercedes SLK R171 Roadster