Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o MG 6 1.8 Turbo 158KM 116kW od 2011

MG 6 1.8 Turbo 158KM 116kW od 2011
Lata produkcji: 2011 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy sedan lub liftback niższej klasy średniej (segment C; klasyfikowany też pomiędzy segmentem C i D) produkowany od 2011 roku. Następca modelu MG ZS. Pierwszy nowy samochód brytyjskiej marki stworzony pod skrzydłami chińskiego koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation. Auto bazuje na produkowanym w Chinach modelu Roewe 550, który opracowano jeszcze w firmie Rover (prototyp RDX60, który miał być sukcesorem Rovera 75). W wersji sedan model nosi nazwę MG 6 Magnette.
Powagosław
Spore i miłe zaskoczenie. Po pierwsze, wydawało się, że MG to już zamierzchła historia motoryzacji. Po drugie, to chińska produkcja, więc nie wiadomo było, czego się spodziewać. A tu absolutnie nie ma się czego wstydzić. ~Powagosław
Luzacjusz
Elvis Presley nie kupowałby tego auta zamiast Cadillaków, którymi obdarowywał swoich kumpli. Ale hej, ostatnio skrót MG zaczął kojarzyć mi się głównie z Magdą Gessler, więc trzeba od czegoś zacząć. Nie jest najgorzej, że tak powiem, na zachętę. ~Luzacjusz

Dane techniczne MG 6 1.8 Turbo 158KM 116kW od 2011

Podstawowe parametry MG 6 1.8 Turbo 158KM 116kW
Produkowany od 2011 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 216 Nm przy 1750-4500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu MG 6 1.8 Turbo 158KM 116kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5