Szukaj

Informacje o Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2010, MItsubishi ASX to pierwszy kompaktowy crossover (segment I) w ofercie japońskiej marki. ASX zajął miejsce obok większego brata Outlandera, uzupełniając tym samym ofertę "uterenowionych" modeli marki. Tak jak Outlander, ASX (którego pierwowzorem był prototyp z roku 2007, noszący nazwę Concept-cX) zaprojektowany został zgodnie z nową filozofią stylistyczną Mitsubishi o nazwie „Jet Fighter”. Nazwa ASX ma być skrótem (zmodyfikowanym) od słów „Active Sports Crossover”. W Stanach Zjednoczonych Mitsubishi ASX jest oferowany pod nazwą Outlander Sport. Między innymi w Kanadzie i Japonii ASX znany jest jako RVR (nie mając przy tym nic wspólnego z produkowanym w latach 1991-2002 - vanem RVR).
czytaj więcej
Powagosław

„Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

~Luzacjusz

Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4355 mm
Szerokość 1770 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2080 mm
Wysokość 1640 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1525 mm
Rozstaw kół - tył 1530 mm
Prześwit 190 mm
Prześwit 4x4 180 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1219 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 419 l
Kąt natarcia 20,2 stopnie
Kąt rampowy 19 stopnie
Kąt zejścia 32 stopnie
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~TOMEK
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
UWAGA . podałem że silnik 1.6 ale opisuję 2.0 Od roku posiadam ASX rocznik 2016 ale amerykańską wersję z silnikiem 2.0 147 KM i automatyczną skrzynią biegów. jednocześnie miałem Lancera 2015 z silnikiem 1.6 117KM jak w oferowanych w Europie ASX-ach. To istna przepaść w jeździe (dynamice). Pomijam że 2.0l zużywa 7.8 l Pb przy 120km/h i 10l przy 160km/h bo silnik 1.6 jest super oszczędny ale bardzo mało dynamiczny. 2.0l świetnie pracuje z automatem zarówno w mieście jak i na autostradzie. pamiętać należy o wymianie oleju w skrzyni biegów co 90tys km. Bagażnik ok próbowałem wsadzić wózek dziecięcy z gondolą- wszedł
4,6
~Arkadiusz
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Przymiarki były do kilku innych, łącznie z CX-3. ASX wygrał wyposażeniem i przestronnością wnętrza. Nowy z salonu okazał się świetnie wycenioną ofertą (prawie najwyższa opcja). Posiada wiele jakże cennych udogodnień, które nie drenują kieszeni jak w przypadku konfiguracji np. Mercedesa czy BMW. Oczywiście materiały nie sa w 100% jakościowo tak dobre jak w w/w markach. Okupione jest to wieloma wyrzeczeniami względem droższych marek na rynku. Japoński plastik będzie po prostu plastikiem i nie będzie udawał "lepszego plastiku". Ale też rzecz jasna całość złoży się na końcową kwotę do zapłaty. Spasowanie jest na bardzo dobrym poziomie, nic nie trzeszczy, nic nie brzęczy. Ergonomia stoi na przyzwoitym poziomie. Nawet dziwnie umieszczony przycisk INFO staje się po kilku dniach prostu kolejnym przyciskiem w "jakimś miejscu". Rzecz jasna auto z przeznaczeniem w głównej mierze do miasta, ale trasy ogarnia się z wielką przyjemnością do 140km/h. Potem robi się głośniej. Nie jest to w żadnym przypadku wielki ryk(model 2018 naprawdę został pod tym względem dopracowany), ale w środku po przekroczeniu 140-150km wiemy, że jedziemy szybko i hałas z drogi jest zauważalny. ASX jest dobrze wycenionym, świetnie wyposażonym ekonomicznym (wbrew pozorom) autem o bardzo dobrym wyglądzie i przestronnym wnętrzu.
4,5
~arrasb
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Auto wycenione bardzo uczciwie. W wersji, którą zamówiłem (Navi Plus) jest wszystko, czego oczekiwałem od auta w tej klasie plus kilka miłych dodatków. Auto te nie jest demonem prędkości, ale nie jest w żadnym przypadku zawalidrogą. Po przesiadce z kilku naprawdę mocnych aut czuć pewne ograniczenia, ale rekompensowane jest to po 1 przyjemnością jazdy, po 2 dosyć niskim spalaniem i po 3 żywotnością jednostki. Auto dla fanów przyjemności z jazdy, nie dla fanów zrywania asfaltu na drodze. Tym wszystkim, dla których przyjemność z jazdy oznacza długi, bezawaryjny okres eksploatacji, dobre właściwości jezdne, w miarę niskie spalanie przy rozsądnych osiągach - w ASX znajdą to wszystko i kilka naprawdę miłych i pozytywnych dodatków. Fantastyczna obsługa całości elektroniki, doskonała nawigacja (Tom Tom). Auto na trasie potrafi bez większych trudności uzyskiwać w rozsądnym czasie przyśpieszania prędkości, o jakie bysmy go nie podejrzewali. Ale powyżej 140 km/h zaczyna się robić mało komfortowo pod względem spalania (i tak niż większość uturbionych kosiarek do trawy), oraz zaczyna robić się ciut głośniej. Auto polecam wszystkim, dla których liczy się sensownie wydana gotówka, szukających wygodnego auta do miasta i trasy (70% miasto, 30% trasa), ale także dla tych, którzy chcą eksploatować auto niewysilone (brak turbiny) przez dłuższy okres Auto warte swojej ceny (uwzględniając zniżki), jednak nie jest bez wad. Na pewno lepszym pomysłem na ASX byłaby jednostka 1.8 o mocy ok. 140KM i 6 biegowa skrzynia manualna, lub automat. Ale mamy 5 biegową skrzynię i całkiem sprawne 1.6 i 117KM (katalogowo, gdyż praktycznie każdy ASX ma ciut więcej. Mój na hamowni pokazał 124KM). Czy jest w tym aucie potencjał? Jest, bo auto to nie przez przypadek ma tak wielkie grono zwolenników. Minusem powaznym to słaba blacharka i lakier. Kupując nowy egzemplarz nie ma problemu, kupując uzywany, warto sprawdzić stan lakieru i kwestie blacharSKIE. ja po pierwszych 300 km z salonu konserwowałem podwozie 3 warstwami. Mam spokój na wiele lat pod tym względem.
Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2016