Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny Auto Stop & Go
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Jarek7605
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Wersja Intense Plus 2.0 SOHC MIVEC CVT 4wd+ nagłośnienie Rockford Fosgate, pakiet stylizacyjny, przyciemniane tylne szyby. Felgi 18 cali. 7 miejsc. Auto wygląda i jeździ obłędnie i się nie starzeje. Mógłbym ponarzekać na mały kąt otwarcia drzwi, bagnet oleju, miękki lakier trochę szarych plastików w środku stonowanych przez piano black , ale tak niestety w niektórych Japończykach tak jest. W zamian za to mam dynamiczny wygląd, komfort jazdy , olbrzymią przestrzeń dla pasażerów i bagażu, bezawaryjność, napęd 4x4 i niskie spalanie. Cała rodzina uwielbia to auto teściowa też, której dużą pralkę się woziło:)
5,0
~stefpat
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Po przejechaniu pierwszych 5 tyś kilometrów mogę stwierdzić że auto spełniło wszystkie oczekiwania. Jest odpowiednio pojemne zarówno jeżeli chodzi o bagażnik (3 osobowa rodzina na wakacje spakowała się bez problemu) jak i kabinę (osoba średniego wzrostu z tyłu siedzi z nogą założoną na nogę i jeszcze jest luz przy maksymalnie cofniętym do tyłu przednim fotelu). Komfort podróży bardzo wysoki: dobre tłumienie nierówności, dobre wyciszenie, brak jakichkolwiek drgań czy wibracji lub dziwnych odgłosów. Praca silnika i skrzyni biegów znakomita. Moc wystarczająca do sprawnej jazdy.
4,9
~yeti65
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Outlander to spore i przestronne auto. Jest to moje auto pierwszego wyboru(przedtem Lancer). Główni konkurenci to Tucson/Sportage 1,6GDI, Jeep Renegade 1.0 i Kadjar 1,3. Jeepek teoretycznie najtańszy, ale po doposażeniu do poziomu Outlandera ta taniość znikła, a pozostał 3cyl silnik 1,0 i mikroskopijny bagażnik, choć sama jazda spoko. Kadjar jeździł fajnie, ale mimo turbo wcale nie lepiej od Outlandera(może dlatego, że jestem przyzwyczajony do wolnossaka i nie boję się jeździć na wyższych obrotach), ale skrzynia to tragedia, co mnie mocno zdziwiło, bo w sceniku z tym samym silnikiem było ok. Najmocniejszym konkurentem wydawał się Tucson, ale po doposażeniu okazał się droższy od Outlandera, a i silnik jednak słabszy. Na Tucsona turbo za krótka kołdra-budżet niestety nie jest z gumy.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW 2017-2020
8,8
l/100 km
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,6
Liczba komentarzy: 1
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Jeżdżę na LPG BRC. Nie szaleję. W mieście zimą ok. 11 l/100 km a w ciepłe majowe dni ok. 9,5. Trasa 4 dorosłe osoby, zapakowany bagażnik, autostrada z prędkością ok. 110-130 km/h ....przejechane 670 km....koszt gazu 150 zł. Nic tylko jeździć. Założyłem bagażnik dachowy i z paclainem spalanie niewiele większe...jest ok, można podróżować. Bardzo denerwuje mnie system start stop i w zasadzie cały czas go wyłączam bo jeżdżąc na LPG nie ma on sensu. A poza tym już dwa razy przez ten system nie mogłem odjechać i o mało nie doszło do tragedii.....dlaczego nie można go wyłączyć na stałe....to pytanie do serwisu.
7,4
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Auto 4x4 + automat, które bardzo mało Pali. Wynik 5,6L/100km osiągnięto przy prędkości 80-90km/h przy użyciu tempomatu. Auto potrafi spalić w terenie zabudowanym od 6,3L do do 7,5L pod warunkiem, że nie przekraczamy 50km/h. Przy 120km/h pali do 8l/100km a przy autostradowym 140km/h średnia dochodzi do 9,9L/100km. Duża bryła i masa robią swoje.
7,4
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Awarie- nie sądzę. Spalanie- REWELACJA. Części i akcesoria za cenę średnich zamienników. Koszty przeglądów serwisowych bardzo korzystne, wystarczy znaleźć mniejszego dilera a w sieci jest takich wielu.
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017