Szukaj

Informacje o Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 73,1 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
W mieście pali od 8,5 do 9,3 litra/100km, w trybie normalnym( lub sport). W trasie jeżeli chcemy czerpać przyjemność z jady to raczej nie ma szans że zejdziemy poniżej 7 litrów , normalnie się nie da. Gdy używamy trybu EKO tracimy przyjemność jazdy tym samochodem no ale na mieście można zejść do 7,5l, a w w trasie pod warunkiem że jest to płynna jazda z przepisami i po zażyciu leków uspokajających do ok 5,5l/100km. Po przesiadce z Nissan-a Micra 1,5dci który palił średnio 5 litrów ropy jest to prawdziwy szok i dziura w portfelu, większa o około 150 zł w miesiącu....Po dwóch latach używania systemu S-STOP padł akumulator, wymieniono w serwisie na gwarancji. Teraz używam tego systemu tylko wtedy gdy wiem że na światłach będę stał naprawdę długo.....bo gwarancja niedługo się kończy i już za darmo nie wymienią no i poza tym szkoda podzespołów samochodu......
10,2
Liczba komentarzy: 4
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Drodzy Państwo Dramat!!!! Samochód pali BARDZO DUŻO!!! Faktycznie jest użytkowany głównie w mieście i na kilku-kilkunastokilometrowych trasach, ale spala średnio 5 litrów więcej od danych podawanych przez producenta i sprzedawców ASO Nissan. Od samego początku próbuję ten problem rozwiązać z firmą Nissan, niestety do chwili obecnej bez efektu. Nissan twierdzi, że technicznie samochód jest w 100% sprawny a PODWYŻSZONE zużycie (nazywają to podwyższonym zużyciem podczas gdy przekracza normy o 50-70%) tłumaczą stylem jazdy kierowcy, warunkami pogodowymi itd. itd. - czytaj - próbują sprawie ukręcić łeb. Kiedy czytam raporty pozostałych użytkowników wprost nie mogę uwierzyć jak piszą o spalaniu na poziomie 6-7-8 litrów. Jeden z panów pisze o ogromnym spalaniu na poziomie ponad 8 litrów. Ciekawe co by ten pan powiedział jakby mu komputer średnio pokazywał 11-12 L /100 km przy bardzo spokojnej miejskiej jeździe (nie ważne czy z klimą czy bez, czy w trybie eco czy innym). Zdecydowanie NIE POLECAM samochodu z tym silnikiem i generalnie na ten moment nie jestem w stanie powiedzieć nic dobrego o firmie Nissan. Sprawa w toku... Będę wdzięczny za kontakt od każdej osoby, która ma podobny problem z tym modelem samochodu.
7,8
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Generalnie żłopie benzynę na mieście strasznie. W ruchu ulicznym spala mi ok 8,4l/100km (włączona klima, felgi 18'', opony 225/45, system start stop aktywny-ale po co? tylko wkurza). raz w trasie na odcinku Poznań- Wrocław mój ŻUK spalił 5,9l/100km(normalna jazda 80-120km/h). Silnik B cichy, bardzo dobra elastyczność mając 1300-2000obr/min można spokojnie bujać się po mieście, w trasie ma też dobrego kopa! Wrażenia z jazdy b. pozytywne turbina robi swoje, czuć mocne uderzenie przy 1800obr/min, do 4500obr/min, następnie stagnacja do 5500-6000obr/min i spadek mocy pow 6000obr/min odczuwalny wyraźnie na III i IV biegu. Generalnie mały silnik bo tylko 1,2 a wrażenia z jazdy jak na wolnymsaku 2.0L ( HONDA ACCORD 2,0 156KM/190Nm) z tą różnicą że na mieście wolno suwy dużo gorzej przyśpieszały z dolnego zakresu obrotów. I bardzo ważne ,,ŻUK'' ma bardzo mały zbiornik paliwa średnio wchodzi 32litry! i ok 80 km zostaje rezerwy. Pozwala to na przejechanie na mieście ok 370km, a w trasie do 510km. Dla ciekawskich dodam że auto ma fajny kolor tzn. BIAŁY ;)

Usterki Nissan Juke I

Liczba wpisów: 4
zapalają się kontrolki ,,silnik,, żółta i niebieska ,, auto,,
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 95 tys. km
Po 2 tygodniach od zakupu pojazdu w komisie zapaliła sie kontrolka ,,silnik,, postawiłem auto do warsztatu, mechanik zalecił wymiane swiec, niestety po 2-3 tygodniach znów zapaliła się kontrolka ,,silnik,, , tym razem mechanik zalecił wymiane czujnika cisnienia paliwa , i znów po 2-3 tygodniach zapaliła się kontrolka ,, silnik,, , znów do mechanika podpięty pod komputer nic nie wykazał, pojechałem do innego warsztatu znów pod komputer nie potrafiono wskazac usterki. Pojechałem do serwisu autoryzowanego nissana- wykaz napraw - to wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia, zrobiłem to i niestety nic nie pomogło. W tej chwili nie wiem co robic 5 warsztatów i serwis i nikt nie potrafi pomóc.
Oczekuje na rozwiązanie
LUŹNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU- TRZASKI W SILNIKU
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 77 tys. km
Auto używane głównie po mieście, przez 8 lat zrobione 77tysięcy, garażowane....pożyczam od żony i słyszę że coś w silniku strzela w zakresie os 1200-3000obr/min, szczególnie wyczuwalne po odpuszczeniu gazu. Wizyta u mechanika wykazała duży luz łańcucha rozrządu do natychmiastowej wymiany, dodatkowo auto lekko bierze olej ok 0,5l od wymiany do wymiany (w moim przypadku co 9 tyś), wymiana uszczelki na korbowodzie i będzie ok. kolejna rzecz to wymiana elektrozaworu do turbiny i silnik będzie jak nowy.....na kolejne 50tyś, Mechanik mnie uspokaja mówi że znają problem i mają doświadczanie w jego usuwaniu - generalnie przyjechałem w dobrym momencie :) (Łańcuch, uszczelka , zawór , filtry i płyny z robocizną wyceniono na 3000zł)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Niedomaganie silnika
  • Nissan Juke I SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW 2010-2014
  • silnik
  • 154 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy silniku 1,6 benzyna turbo 4x4,przy dłuzszym podjeżdżaniu takim jak w korku-z niską prędkością i co kilka metrów,po normalnym ruszeniu,silnik traci swoja moc.Kierownica drży,wciskam gaz,a auto jedzie max.80-90 km/h,obroty skaczą,a prędkości i mocy nie ma.Pomaga przełaczenie z automatu na manuala,ale tylko do 4 biegu.Trzeba zgasic silnik,idczekac kilka minut,i juz wszystko jest okej.Ale do następnego podjeżdżania w korku...Kotoś coś?
Nissan Juke I SUV Facelifting