Szukaj

Informacje o Nissan Juke I SUV

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz

Nissan Juke I SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4135 mm
Szerokość 1765 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1974 mm
Wysokość 1565 mm
Rozstaw osi 2530 mm
Rozstaw kół - przód 1525 mm
Rozstaw kół - tył 1512 mm
Zwis przedni 855 mm
Zwis tylny 750 mm
Prześwit 165 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 830 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 251 l
Kąt natarcia 26,3 stopnie
Kąt zejścia 31,1 stopnie
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

2,1
~Marcin
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Nigdy nie jechałem gorszym autem. To jest moja ocena końcowa, z którą długo zwlekałem. Oceniam ten samochód po przejechaniu 1000km po mieście + jednego dnia 800 km na dłuższej trasie. Silnik - przyspieszenie trzeba mierzyć kalendarzem. Skrzynia biegów - zacina się, charczy, zamiast jedynki wskakuje trójka. Przy wbijaniu trójki są opory. To jest nowe auto, 10 tysięcy przebiegu. Karoseria rysuje się od dotknięcia palcem. Spalanie 6l na trasie przy spokojnej jeździe tym silnikiem to nie jest normalna rzecz. Przestrzeni w środku nie ma i tutaj zatrzymam się na dłużej. Jeżeli jesteś drobny / niski, filigranowy - dasz radę. Wyższy gość / kobieta sobie z tym nie poradzi, chyba że z zawodu jesteś pilotem myśliwca, bo nogi muszą być ustawione prosto i złączone przez całą jazdę. Ja, 1.80m gość, musiałem je jakoś koślawo skrzywić, żeby w ogóle zmieścić się między słupkiem, a pedałami gazu. Nabawiłem się takiej kontuzji nogi, że przez 3 najbliższe dni lekarz zabronił mi chodzić. I to zaważyło na tej opinii. Wykończenie wnętrza - dramat. Auto ma przejechane dychę i skóra na fotelach już wytarta i poprzedzierana. W środku głośno jak w pociągu Przemyśl - Szczecin. Klima wieje punktowo, więc masz Syberię na rękach i Sacharę na nogach. Zamek centralny raz działa, raz nie działa. To chyba tyle, jeżeli chodzi o plusy tego samochodu. Dalej jest tylko gorzej, auto oddałem. Żałuję, że nie na złom albo Rydzykowi. Nie polecam nikomu, kto się szanuje, a pozytywne oceny piszą chyba producenci albo gnomy.
4,5
~Egontar
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Auto kupione jako drugie w rodzinie, jeździ nim żona, praktycznie wyłącznie po mieście, sporadycznie wyjazdy w trasę, ale na krótkie odcinki. Auto sprawuje się bez zarzutu, ale ma też mankamenty. Niestety w tej wersji jest pięcio biegowa skrzynia biegów, która daje się we znaki podczas jazdy po autostradzie. Przy dużych prędkościach auto staje się głośne, a brak szóstego biegu przekłada się na dość duże zużycie paliwa. Nie za dobra widoczność ze względu na małe okna. Dość mały bagażnik. Na plus bardzo wygodne siedzenia, świetny, nietuzinkowy wygląd, który budzi zazdrość.
4,3
~margo
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Przejechałam moim Jukiem dokładnie 50 000 w dwa lata i co mogę powiedzieć? jak na razie niezawodny.Skrzynia biegów czasami zawiedzie, przy przełożeniu 1-2, ale ogólnie fajne autko.Przeważnie robię "trasy" jest ok, ale bez szaleństw, zresztą przy obecnych przepisach poszaleć się nie da.Jedno co mogę z czystym sumieniem polecić a czego nie miały 2 poprzednie toyoty- nissan Juke ma bardzooo wygodne fotele przednie.Nigdy nie boli mnie kregosłup po długiej trasie, w toyocie chciałam umrzeć.Polecam autko.
Średnie spalanie dla Nissan Juke I SUV
7,2 – 9,4
l/100 km
6,0
l/100 km
8,7 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Stosując zasady ecodrivingu spalam autem poniżej 4.5 na trasie bez problemu. Spalanie rośnie przy predkosci wyzszej niż 110 km. Jest to auto bardzo oszczedne na "polskie drogi (i bezdroza)", ale na autostradach traci na oporze powietrza. Jest to strata relatywna, gdyż wciąż mowa tu o spalaniu poniżej 6-7 litrow przy około 130-150. Na spalanie bardzo negatywnie oddzialuje oczyszczanie filta dpf. gdy wlaczy sie procedura, to przez 20 km spalanie na poziomie 10l/100km. Silnik dynamiczny, ale bardzo głośno i nieoszczednie pracuje przed rozgrzaniem (ogolnie glosno pracuje - mam nadzieje, ze nie tylko u mnie). Z tego powodu nie polecam do jazdy na krotkich dystansach. Nie zauważyłem różnic w pracy i spalaniu w zależności od wlanego oleju napedowego, na shell v-power spala i halasuje jak na oleju ze stacji Macro.
10,3
Nissan Juke I
SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW
Relacja mocy do spalania jest rozsadna. Przy agresywnej jezdzie w trybie Sport po zresetowaniu licznika komputer pokazal srednie spalanie na poziomie 14 l/100km. Realne spalanie to 9.7 l /100km przy codziennej trasie 50km z czego 40km autostrada (predkosc ok. 120km/h) a 10 km miasto (predkosc ok. 50km/h + liczne postoje na światłach). Niestety za wygode (moc to prawie 200 konii, napęd 4x4 oraz automat) trzeba płacić. Samochód rekompensuje wysokie koszty użytkowanie wygodą i cudownym brzmieniem wydobywającym się spod maski. A mina wymijanych kierowców BMW - bezcenna...
6,1
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Średnia całkowita \wlano, przejechano\ to 6,1 L. Wg komputera 6,0 L. Zmiany spalanie przebiegły następująco. Zima, miasto /przebieg 12-300/ 8,3L/100km. Zima, miasto /przebieg 300-2000/ 6,5L/100km. Wiosna + Lato, mieszany /przebieg 2000-9000/ 5,4L/100km Na A4, cała \po dotarciu\ przy średniej 133km/h 6,5L w trybie SPORT. Teraz (> 9000km) mniej: Miasto, lato 5,4 do 6 L. Trasa, lato 4,9 L. Zima, głównie miasto 6,2 L. Nawiększe mrozy w tym roku, tylko miasto max 7,5L. Prękości, miasto jak Ojczyzna pozwala 50 na 4-ce jak warunki pozwalają i nie trzeba heblować. trasa (90) 110 do 140, staram się jeździć na jak najwyższym biegu przy min 1500 rpm. Ciekawostka, najmniejsze spalanie uzyskano po zatankowaniu na stacji Polmax MIEDZICHOWO 4,6 L \latem\. BP ULTIMATE to około 5 L. Przeglądy to już inna bajka \czytaj ceny\ przegląd, olej, filtry etc to 950 PLN. Cóż wszyscy czeszą nie tylko Nissan. Jak większość, po gwarancji, zakup płynów, części we własnym zakresie + SŁODOWY lub 'Pan Józek'.

Usterki Nissan Juke I

Liczba wpisów: 4
zapalają się kontrolki ,,silnik,, żółta i niebieska ,, auto,,
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 95 tys. km
Po 2 tygodniach od zakupu pojazdu w komisie zapaliła sie kontrolka ,,silnik,, postawiłem auto do warsztatu, mechanik zalecił wymiane swiec, niestety po 2-3 tygodniach znów zapaliła się kontrolka ,,silnik,, , tym razem mechanik zalecił wymiane czujnika cisnienia paliwa , i znów po 2-3 tygodniach zapaliła się kontrolka ,, silnik,, , znów do mechanika podpięty pod komputer nic nie wykazał, pojechałem do innego warsztatu znów pod komputer nie potrafiono wskazac usterki. Pojechałem do serwisu autoryzowanego nissana- wykaz napraw - to wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia, zrobiłem to i niestety nic nie pomogło. W tej chwili nie wiem co robic 5 warsztatów i serwis i nikt nie potrafi pomóc.
Oczekuje na rozwiązanie
LUŹNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU- TRZASKI W SILNIKU
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 77 tys. km
Auto używane głównie po mieście, przez 8 lat zrobione 77tysięcy, garażowane....pożyczam od żony i słyszę że coś w silniku strzela w zakresie os 1200-3000obr/min, szczególnie wyczuwalne po odpuszczeniu gazu. Wizyta u mechanika wykazała duży luz łańcucha rozrządu do natychmiastowej wymiany, dodatkowo auto lekko bierze olej ok 0,5l od wymiany do wymiany (w moim przypadku co 9 tyś), wymiana uszczelki na korbowodzie i będzie ok. kolejna rzecz to wymiana elektrozaworu do turbiny i silnik będzie jak nowy.....na kolejne 50tyś, Mechanik mnie uspokaja mówi że znają problem i mają doświadczanie w jego usuwaniu - generalnie przyjechałem w dobrym momencie :) (Łańcuch, uszczelka , zawór , filtry i płyny z robocizną wyceniono na 3000zł)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Niedomaganie silnika
  • Nissan Juke I SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW 2010-2014
  • silnik
  • 154 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy silniku 1,6 benzyna turbo 4x4,przy dłuzszym podjeżdżaniu takim jak w korku-z niską prędkością i co kilka metrów,po normalnym ruszeniu,silnik traci swoja moc.Kierownica drży,wciskam gaz,a auto jedzie max.80-90 km/h,obroty skaczą,a prędkości i mocy nie ma.Pomaga przełaczenie z automatu na manuala,ale tylko do 4 biegu.Trzeba zgasic silnik,idczekac kilka minut,i juz wszystko jest okej.Ale do następnego podjeżdżania w korku...Kotoś coś?
Nissan Juke I SUV