Szukaj

Informacje o Nissan Juke I SUV 1.5 dCi 110KM 81kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarka ze zmienną geometrią i z intercoolerem
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 15,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

2,1
~Marcin
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Nigdy nie jechałem gorszym autem. To jest moja ocena końcowa, z którą długo zwlekałem. Oceniam ten samochód po przejechaniu 1000km po mieście + jednego dnia 800 km na dłuższej trasie. Silnik - przyspieszenie trzeba mierzyć kalendarzem. Skrzynia biegów - zacina się, charczy, zamiast jedynki wskakuje trójka. Przy wbijaniu trójki są opory. To jest nowe auto, 10 tysięcy przebiegu. Karoseria rysuje się od dotknięcia palcem. Spalanie 6l na trasie przy spokojnej jeździe tym silnikiem to nie jest normalna rzecz. Przestrzeni w środku nie ma i tutaj zatrzymam się na dłużej. Jeżeli jesteś drobny / niski, filigranowy - dasz radę. Wyższy gość / kobieta sobie z tym nie poradzi, chyba że z zawodu jesteś pilotem myśliwca, bo nogi muszą być ustawione prosto i złączone przez całą jazdę. Ja, 1.80m gość, musiałem je jakoś koślawo skrzywić, żeby w ogóle zmieścić się między słupkiem, a pedałami gazu. Nabawiłem się takiej kontuzji nogi, że przez 3 najbliższe dni lekarz zabronił mi chodzić. I to zaważyło na tej opinii. Wykończenie wnętrza - dramat. Auto ma przejechane dychę i skóra na fotelach już wytarta i poprzedzierana. W środku głośno jak w pociągu Przemyśl - Szczecin. Klima wieje punktowo, więc masz Syberię na rękach i Sacharę na nogach. Zamek centralny raz działa, raz nie działa. To chyba tyle, jeżeli chodzi o plusy tego samochodu. Dalej jest tylko gorzej, auto oddałem. Żałuję, że nie na złom albo Rydzykowi. Nie polecam nikomu, kto się szanuje, a pozytywne oceny piszą chyba producenci albo gnomy.
4,2
~Shortey
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Tak, dla mnie doskonale, gdyby nie Centrum Obsługi Klienta Nissana (W-wa i Węgry). Nasz serwis \\Śląsk\\ jest OK i tak winno być. Parafrazując naszgo byłego premiera \' nie ważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz\'. Żenujący jest widok sprzedawców liżących d..y potencjalnych klientów, który się potem olewa chowając się za ogólnymi danymi teleadresowymi firmy. NASZ BRZYDAL JEST PO PROSTU PIĘKNY. Myśleliśmy o GOLFIE ale panowie od Pana Kulczyka kazali nam czekać 1/2 roku na samochód w wersji wyposażenia którą, chcieliśmy.
4,4
~Shortey
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
To jest moja trzecia i niestety ostania recenzja - z żalem :(, nasz Żuczek został sprzedany. Uważam, że to był dobry samochód. Paliwo, filtry, oleje (wymieniłem też olej w skrzyni biegów, taki mój kaprys) to całe koszty eksploatacji. Dodatkowo: rozrząd (80k - moja decyzja), akumulator (po 7.5 roku) i NIC WIĘCEJ! Nie przestrzgałem zaleceń producenta, np. co do wymiany oleju (32k) - wymieniałem co rok/10k. Średnie spalanie (wlano/przejechano) - 5.3 l /100km.
Średnie spalanie dla Nissan Juke I SUV 1.5 dCi 110KM 81kW 2010-2014
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Stosując zasady ecodrivingu spalam autem poniżej 4.5 na trasie bez problemu. Spalanie rośnie przy predkosci wyzszej niż 110 km. Jest to auto bardzo oszczedne na "polskie drogi (i bezdroza)", ale na autostradach traci na oporze powietrza. Jest to strata relatywna, gdyż wciąż mowa tu o spalaniu poniżej 6-7 litrow przy około 130-150. Na spalanie bardzo negatywnie oddzialuje oczyszczanie filta dpf. gdy wlaczy sie procedura, to przez 20 km spalanie na poziomie 10l/100km. Silnik dynamiczny, ale bardzo głośno i nieoszczednie pracuje przed rozgrzaniem (ogolnie glosno pracuje - mam nadzieje, ze nie tylko u mnie). Z tego powodu nie polecam do jazdy na krotkich dystansach. Nie zauważyłem różnic w pracy i spalaniu w zależności od wlanego oleju napedowego, na shell v-power spala i halasuje jak na oleju ze stacji Macro.
6,1
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Średnia całkowita \wlano, przejechano\ to 6,1 L. Wg komputera 6,0 L. Zmiany spalanie przebiegły następująco. Zima, miasto /przebieg 12-300/ 8,3L/100km. Zima, miasto /przebieg 300-2000/ 6,5L/100km. Wiosna + Lato, mieszany /przebieg 2000-9000/ 5,4L/100km Na A4, cała \po dotarciu\ przy średniej 133km/h 6,5L w trybie SPORT. Teraz (> 9000km) mniej: Miasto, lato 5,4 do 6 L. Trasa, lato 4,9 L. Zima, głównie miasto 6,2 L. Nawiększe mrozy w tym roku, tylko miasto max 7,5L. Prękości, miasto jak Ojczyzna pozwala 50 na 4-ce jak warunki pozwalają i nie trzeba heblować. trasa (90) 110 do 140, staram się jeździć na jak najwyższym biegu przy min 1500 rpm. Ciekawostka, najmniejsze spalanie uzyskano po zatankowaniu na stacji Polmax MIEDZICHOWO 4,6 L \latem\. BP ULTIMATE to około 5 L. Przeglądy to już inna bajka \czytaj ceny\ przegląd, olej, filtry etc to 950 PLN. Cóż wszyscy czeszą nie tylko Nissan. Jak większość, po gwarancji, zakup płynów, części we własnym zakresie + SŁODOWY lub 'Pan Józek'.
5,4
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
PALIWO - Bardzo niskie zużycie. Lato, sport, trasa, średnia 140 km/h - 6,3 l/100. Lato, eco, miasto, średnia 18 km/h - 5,5 l/100. Lato, eco, cała A4, (90 - 120 km/h) - 4,5 l/100. 1 - przegląd AS Nissan (drogo). 2 i 3 przegląd inna (autoryzowana stacja) 400 PLN taniej (za 2 przeglądy). Jaki kraj, takie paliwo - Agip (D) 4,8 l/100; Agip (A) 5,1 l/100; ? (SK) 5,9 l/100. Na SK bardziej 'płasko'. Wszędzie autostarda.

Usterki Nissan Juke I

Liczba wpisów: 4
zapalają się kontrolki ,,silnik,, żółta i niebieska ,, auto,,
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 95 tys. km
Po 2 tygodniach od zakupu pojazdu w komisie zapaliła sie kontrolka ,,silnik,, postawiłem auto do warsztatu, mechanik zalecił wymiane swiec, niestety po 2-3 tygodniach znów zapaliła się kontrolka ,,silnik,, , tym razem mechanik zalecił wymiane czujnika cisnienia paliwa , i znów po 2-3 tygodniach zapaliła się kontrolka ,, silnik,, , znów do mechanika podpięty pod komputer nic nie wykazał, pojechałem do innego warsztatu znów pod komputer nie potrafiono wskazac usterki. Pojechałem do serwisu autoryzowanego nissana- wykaz napraw - to wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia, zrobiłem to i niestety nic nie pomogło. W tej chwili nie wiem co robic 5 warsztatów i serwis i nikt nie potrafi pomóc.
Oczekuje na rozwiązanie
LUŹNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU- TRZASKI W SILNIKU
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 77 tys. km
Auto używane głównie po mieście, przez 8 lat zrobione 77tysięcy, garażowane....pożyczam od żony i słyszę że coś w silniku strzela w zakresie os 1200-3000obr/min, szczególnie wyczuwalne po odpuszczeniu gazu. Wizyta u mechanika wykazała duży luz łańcucha rozrządu do natychmiastowej wymiany, dodatkowo auto lekko bierze olej ok 0,5l od wymiany do wymiany (w moim przypadku co 9 tyś), wymiana uszczelki na korbowodzie i będzie ok. kolejna rzecz to wymiana elektrozaworu do turbiny i silnik będzie jak nowy.....na kolejne 50tyś, Mechanik mnie uspokaja mówi że znają problem i mają doświadczanie w jego usuwaniu - generalnie przyjechałem w dobrym momencie :) (Łańcuch, uszczelka , zawór , filtry i płyny z robocizną wyceniono na 3000zł)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Niedomaganie silnika
  • Nissan Juke I SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW 2010-2014
  • silnik
  • 154 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy silniku 1,6 benzyna turbo 4x4,przy dłuzszym podjeżdżaniu takim jak w korku-z niską prędkością i co kilka metrów,po normalnym ruszeniu,silnik traci swoja moc.Kierownica drży,wciskam gaz,a auto jedzie max.80-90 km/h,obroty skaczą,a prędkości i mocy nie ma.Pomaga przełaczenie z automatu na manuala,ale tylko do 4 biegu.Trzeba zgasic silnik,idczekac kilka minut,i juz wszystko jest okej.Ale do następnego podjeżdżania w korku...Kotoś coś?
Nissan Juke I SUV