Szukaj

Informacje o Nissan Leaf II Elektryczny 40kWh 150KM 110kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Najważniejszym elementem koncepcji inteligentnej energii w nowym Nissanie LEAF jest e‑powertrain, czyli elektryczny zespół napędowy, który oferuje wyższe niż w poprzednim modelu osiągi dzięki lepszej efektywności energetycznej, wyższemu momentowi obrotowemu i większej mocy. Uzupełnieniem nowego zespołu napędowego jest zaawansowany akumulator litowo-jonowy, który charakteryzuje się wyższą mocą i zdolnością magazynowania energii.

Dzięki podniesionej efektywności energetycznej nowy elektryczny zespół napędowy oferuje imponujące, liniowe przyspieszenie, rozwijając moc 110 kW (150 KM). Moment obrotowy wzrósł do 320 Nm, co skutkuje lepszym przyspieszeniem.

Zasięg nowego Nissana LEAF wydłużył się do 378 km (wg nowego europejskiego cyklu jazdy NEDC) na jednym ładowaniu.

czytaj więcej
Powagosław
Niewątpliwie oryginalny. Czy ładny – to już bardziej wątpliwa kwestia. Nie do końca rozumiem, dlaczego znakiem rozpoznawczym tzw. aut ekologicznych musi być ich udziwnienie. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziś wszystkie samochody wyglądają tak samo, wszystkie piosenki brzmią tak samo i wszystkie polskie komedie są tak samo nieśmieszne. Aż tu nagle zjawia się coś tak innego. W całej brzydocie tego auta, jego inność jest jak objawienie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 roku
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3283 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 0-3283 obr/min
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,8
~Mateusz
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Nissan Leaf II
Świetne auto! Pojemne, wygodne z wystarczającym zasięgiem na codzienne użytkowanie. (realnie 300 km po mieście, 200km w trasie). Ładuje z gniazda i na szybkich ładowarkach. Przy moim przebiegu 1 ładowanie wystarcza na 3 dni jazdy. Jakość wykonania na poziomie VW. Świetna funkcja E-pedal. (pedał gazo - hamulca). Polecam każdemu jako auto na co dzień jeśli nie robisz więcej niż 200 km. W zakresie baterii nie odczułem żadnych problemów związanych z chłodzeniem powietrzem baterii. Minusy kiepskie dywaniki - wymieniłem na inne, za krótki podłokietnik bez regulacji, słaba aplikacja, brak możliwości ograniczenia ładowania do 80%, system multimedialny archaiczny jak na dzisiejsze czasy. (można korzystać z google)
4,9
~Piotr
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Nissan Leaf II
Na dojazdy z podwarszawskiej wsi do centrum miasta za**biste auto. Super ciche, przyklejone do drogi, pierwszy ruszam ze świateł, z zielonymi tablicami popylam po buspasach, nie płacę w parkomatach. W garażu ładowarkę mam krakowskiej firmy co prąd bierze z 2 faz więc przez ok 7h w nocy ładuję do pełna. I do tego nawet nie licząc że część pradu mam na fotowoltaice płacę tylko 10 zl za 100km.
4,9
~derribe
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Nissan Leaf II
użytkuję zaledwie od dwóch miesięcy, ale jestem b.zadowolony...świetna dynamika, wyciszenie, przestrzeń w kabinie, to zdecydowanie plusy...minusy pozycja za kierownicą, podłokietniki
Nissan Leaf II