Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja Nissana Qashqai pod względem stylistycznym nawiązuje do prototypu o nazwie Hi Cross Concept. Qashqai II jest pierwszym modelem japońskiego producenta, który powstał na nowej płycie podłogowej Nissan CMF, stworzonej w kooperacji Nissana i Renault. Druga generacja Qashqaia jest od poprzednika większa, ale także trochę niższa i lżejsza (ok. 40 kilogramów). Na rynku japońskim i australijskim Nissan Qashqai drugiej generacji funkcjonuje jako Nissan Dualis. Tak jak model pierwszej generacji, samochód jest niedostępny na rynku amerykańskim, gdzie zamiast niego sprzedawany jest model Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (117 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1600-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 72,2 x 81,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,4
~Ryszard
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Dobra wersja wyposażenia , szklany dach daje bardzo duże wrażenie przestrzeni wnętrze b. estetyczne fotele wygodne wysoko się wsiada /na czym mi zależało/ cichy dobra widoczność. Bezproblemowa jazda autostradowa optymalnie długotrwale 135km/h można bez problemu jechać więcej co przekłada się na konsumpcję. spalanie autostradowe 8,4l/100km , jazda długa poza miastem mieszana autostrada DK 7,8 jazda DK spalanie ok 6,8-7,5. Miasto przy normalnej jeździe 8-9 w zależności od ruchu diesel niepotrzebny/. Prowadzenie auta stabilne możliwość ustawienia st. wspomagania kierownicy, przy gwałtownych manewrach szosowych minimalne płyniecie /to nie wada to jest SUV// zaskakuje kierującego trzeba się nauczyć szczególnie jak prowadziło się poprzednio samochód sportowy. Bagażnik niby duży ale coś jest z ustawnością generalnie OK. Bardzo pozytywne zdanie o silniku natomiast trochę zatęskniłem do jazdy poprzednim autem AR.
4,4
~Ryszard
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Dobra wersja wyposażenia , szklany dach daje bardzo duże wrażenie przestrzeni wnętrze b. estetyczne fotele wygodne wysoko się wsiada /na czym mi zależało/ cichy dobra widoczność. Bezproblemowa jazda autostradowa optymalnie długotrwale 135km/h można bez problemu jechać więcej co przekłada się na konsumpcję. spalanie autostradowe 8,4l/100km , jazda długa poza miastem mieszana autostrada DK 7,8 jazda DK spalanie ok 6,8-7,5. Miasto przy normalnej jeździe 8-9 w zależności od ruchu diesel niepotrzebny/. Prowadzenie auta stabilne możliwość ustawienia st. wspomagania kierownicy, przy gwałtownych manewrach szosowych minimalne płyniecie /to nie wada to jest SUV// zaskakuje kierującego trzeba się nauczyć szczególnie jak prowadziło się poprzednio samochód sportowy. Bagażnik niby duży ale coś jest z ustawnością generalnie OK. Bardzo pozytywne zdanie o silniku natomiast trochę zatęskniłem do jazdy poprzednim autem AR.
3,5
~jan nowak
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Mam Qashqai od prawie trzech lat i ciągle są jakieś usterki pierwsza to skraplacz do chłodnicy rozszczelnił się druga usterka to czujnik dpf a teraz klamka od strony pasażera raz zamyka raz nie zamyka i na koniec siedzenie kierowcy materiał puszcza na szwach ciekawe co będzie następne .
Åšrednie spalanie dla Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW 2018-2020
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Przy dynamicznej jeździe ulicami Warszawy nie schodzę poniżej 10l. Przy spokojnej jeździe 70-100 km/h poza miastem mój rekord to 6,1l, bez specjalnego wysilania się, żeby jeździć jak najbardziej ekonomicznie ale średnia to ok. 7,5l poza miastem. Przy stałej jeździe autostradą 145-155 km/h przy temp. 0 stopni - spalanie wyszło 10,5 l (trasa Warszawa - Gdańsk A2-A1) Wyniki przy feldze 18"
6,5
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Auto bardzo oszczędne. Trasa/miasto średnia 7,1 autostrada przy 120 6,5 Oszczędna jazda 90 km/h 5,5 Średnie spalanie przy oszczędnej jeździe normalnej nie jak złów podobne do wskazań producenta lub trochę niższe Jak ktoś pisze 8-10 litrów to u mnie na bardzo dynamicznej jeździe tyle mie wychodzi Maksymalnie 7,8
8,6
Nissan Qashqai II
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Bardzo czuły na pedał gazu, przejechane 5k od nowości. Silnik zaskakująco żwawy i dający radość z jazdy, skrzynia z nim dobrze zestrojona. Moja kobieta nie schodzi poniżej 10l w mieście na krótkich odcinkach, ja 9 - 9,5 jadąc normalnie, 7,5 - 8l przy dziadkowej jeździe, koła 18'. 6,4 - to była jazda na rekord 70-90 km/h, raz mi się tak chciało...

Usterki Nissan Qashqai II

Liczba wpisów: 21
Kilka usterek które dyskfalifikują tak cenioną markę Nissan
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • silnik
  • 67 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
1.Wymiana sprzęgła przy przebiegu ok. 50000 km 2.Szarpiący silnik podczas przyśpieszania 3.Obroty tak wolno schodzą że nie da sie tym szrotem jeździć 4.przydławianie silnika podczas jazdy w korku oraz nieoczekiwane wzrosty obrotów podczas wysprzęglenia 5.w zyciu nie jezdziłem gorszym szrotem a miałem wiele samochodów 6.straciłem zaufanie do marki Nissan ktora ceniłem do zakupu tego badziewia 7.to byl ostatni samochod tej marki jaki kupiłem 8.jak sie nie poprawią to niech pakują manatki i sie biorą z Europejskiego rynku
1 komentarz
Sprzęgło spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 33 tys. km
spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km 2016.05 samochód kupiony przez moją mamę nowy w salonie Mazur/Wałbrzych 2016.09 - 1500km - sprzęgło spalone pierwszy raz. Ślizga się, zużyte kompletnie. Powiedzieli "mama nie umie prawidłowo sprzęgła używać" (taa, po 40 latach jeżdżenia samochodami z ręczną skrzynią biegów). Ale "dla złagodzenia sytuacji" naprawili dzieląc koszty 50/50. 2017.05 - 5500km. Sprzęgło spalone drugi raz. Konieczna wymiana sprzęgła, wysprzęglik i koło masowe. Koszt 7500zł. Według Nissana samochód jest OK, sprzęgło to element eksploatacyjny, mama nie umie jeździć. 2018.10 - 21000km. Trzeci raz. Mama wymieniła sprzęgło. 2020.08 - 33000km. Czwarty raz spalone sprzęgło. Ja nawet nie wiem, co mama musiałaby robić, żeby tak palić sprzęgło co 10 tys. km Albo co jest z tym samochodem nie tak, że sprzęgło pada tak często. Czy możliwe jest, żeby tam oś wału korbowego nie pokrywała się z osią przekładni?? Już sam nie wiem jak w ogóle można tak palić sprzęgło przy normalnej jeździe. Czy ma ktoś pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
stukajÄ…ce fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 4
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
5 komentarzy
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting