Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 140 800 PLN
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 158 KM (116 kW)
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Samel80
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Choć początkowo byłem nastawiony sceptycznie do tego auta (wybrała je żona) to muszę przyznać, że zyskuje przy bliższym poznaniu. Wsiadam do niego z przyjemnością za każdym razem. Auto przyjemne, naprawdę solidnie wykonane, może nie tak dobrze jak Mazda CX30, ale nadrabia to wielkością miejsca w środku, gdyż Mazda okazała się dla nas troszkę za mała. Jeśli ktoś może pozwolić sobie na wersję Tekna+ to podejrzewam, że jakość będzie porównywalna. My mamy Connecta i jak dla mnie to posiada wszystko to, czego potrzebujemy, oczekujemy od auta. Dużym plusem są fizyczne przyciski, do obsługi klimatyzacji, nagłośnienia i innych funkcji. Po roku użytkowania znalazłem 2 minusy, bo do reszty nie mogę się przyczepić. Denerwuje mnie umieszczenie przycisku systemu START/STOP. Miejsce nie jest intuicyjne i często zapominam o nim oraz podstawowy system nagłośnienia. Jeżeli możecie sobie pozwolić to bierzcie system BOSE, bo ten podstawowy to porażka. My zainwestowaliśmy i poprawiliśmy nagłośnienie w niezależnej firmie, włącznie z wyciszeniem drzwi i teraz gra super!
4,8
~mulloc
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Auto w porządku, biorąc pod uwagę kategorię SUV. Silnik wystarczający, dynamiczny, choć raczej nie dla osób z zacięciem rajdowym. Mógłby odrobinę mniej palić, w końcu to miękka hybryda. Wysoka jakość materiałów (wersja Premiere), przy porównaniu z niektórymi markami premium wypada podobnie a czasem lepiej. Funkcjonalne wnętrze.Sporo systemów asystujących i podwyższających bezpieczeństwo. Łatwe parkowanie. Zawieszenie przyzwoite, choć nie perfekcyjne. Moim zdaniem auto przede wszystkim dla rodziny 2+1 lub 2+2. Może też dla osób starszych, które chcę mieć dużo systemów asystujących w rozsądnej cenie. Raczej dla ludzi bez zacięcia do sportowej jazdy.
4,9
~Grzegorz
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Autko naprawdę przyjemne w użytkowaniu. Poprzednio użytkowałem Kia Sportage 4 . Porównanie przestrzeni delikatnie na plus dla Sportage. Nissan dopasowany na styk.Mam 190 cm i 115 kg.wagi i jeździ mi się komfortowo.Autko dla spokojnych kierowców. W normalnym użytkowaniu dynamika wystarczająca, dużo lepsza od Kijanki (1.6 132 km).Skrzynia automatyczna bardzo komfortowa. Mały minus za pracę systemu start-stop.
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
drżenie sprzęgła
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW od 2021
  • silnik
  • 20 tys. km
od miesiąca użytkuję Nissana qashqai III z manualną skrzynią i wyczułem dość irytującą usterkę. Jest to drżenie sprzęgła zarówno przy wciskaniu jak i odpuszczaniu. Dodatkowo podczas jazdy przy dodawaniu gazu daje się odczuć szarpnięcie co manifestuje się min przesuwem przód tył drążka zmiany biegów
Oczekuje na rozwiązanie
Nissan Qashqai III Crossover