Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Pakiety wyposażenia - Porsche 911 991 GT2 RS 3.8 700 KM 515 kW

Wybierz pakiety, które chcesz porównać
Porównywane pakiety
GT2 RS
(RM 2018)
Komfort
Napęd na tylną oś
Przednia oś z kolumnami McPhersona i stabilizatorem, mocowania zawieszenia z przegubami kulowymi
Tylna oś wielowahaczowa ze sprężynami wspomagającymi i stabilizatorem, mocowania zawieszenia z przegubami kulowymi
Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym przełożeniem i siłą wspomagania skrętu w zależności od prędkości
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne Sport Design
Elektryczne podnośniki szyb z funkcją impulsowego otwierania / zamykania i ochroną przed zakleszczeniem
Sound Package Plus z ośmioma głośnikami o łącznej mocy 150 W ze zintegrowanym wzmacniaczem i cyfrowym procesorem dźwięku
Oświetlenie do czytania, oświetlenie wnętrza, podświetlenie włącznika zapłonu i lusterka do makijażu w osłonach przeciwsłonecznych w technologii LED, a także oświetlenie bagażnika, przestrzeni na nogi i oświetlenie podręcznego schowka
Dwustrefowy układ klimatyzacji z niezależną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera, automatyczny tryb zamkniętego obiegu powietrza z czujnikiem jakości powietrza
Filtr przeciwpyłkowy z filtrem węglowym
Fotele kubełkowe z tworzywa sztucznego, wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP) w naturalnym kolorze, z elektryczną regulacją wysokości oraz ręczną regulacją wzdłużną dla kierowcy i pasażera. Tapicerka z czarnej skóry ze środkowymi częściami wykończonymi Alcantarą w kolorze czerwonym
Zagłówki z wyszywanym logo „GT2 RS” w kolorze czerwonym, brak tylnych siedzeń
Osłona przestrzeni tylnych foteli z osłoną tunelu środkowego wykończona Alcantarą w kolorze czarnym i wyszywanym logo „GT2 RS” w kolorze czerwonym
Skórzana tapicerka w kolorach czarnym i czerwonym. Obicia foteli, zagłówki, moduł poduszki powietrznej w kierownicy, podłokietniki w panelach drzwi, pokrywa głównego schowka w konsoli środkowej wykonane z czarnej skóry.
Środkowe części foteli, wewnętrzne uchwyty drzwi, podłokietniki w panelach drzwi, podłokietnik w konsoli środkowej, słupki A,B i C wykonane z czerwonej Alcantary. Tunel środkowy z tyłu wykonany czarną Alcantarą.
Dekoracyjny haft i logo „GT2 RS” w kolorze czerwonym. Elementy plastikowe malowane czarną, miękką w dotyku, farbą
Elementy wnętrza wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP) w naturalnym kolorze: deska rozdzielcza, konsola środkowa i osłony progów z logo „GT2 RS”
Sportowa kierownica GT3 z łopatkami zmiany biegów, obręcz kierownicy wykończona czarną i czerwoną Alcantarą (średnica 360 mm), z żółtym centralnym znacznikiem u góry, moduł poduszki powietrznej pokryty czarną skórą, kierownica z manualną regulacją długości i wysokości
Drążek zmiany biegów GT2 RS wykończony Alcantarą w kolorze czarnym z dekoracyjnymi pasami w kolorze czerwonym, ramka mieszka dźwigni z napisem „GT2 RS”
Schowki w drzwiach i konsoli centralnej
Bagażnik przedni
Bezpieczeństwo
System stabilizacji jazdy PSM (Porsche Stability Management) z układem ABS, wyłączany 2-stopniowo (SC OFF i SC+TC OFF)
Kład kontroli ciśnienia w oponach (TPM) z trybem jazdy na torze
Układ kontroli ciśnienia w oponach (TPM) z trybem jazdy na torze
Aluminiowe jednoczęściowe stałe zaciski hamulcowe: 6-tłoczkowe z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu
Ceramiczne tarcze hamulcowe o średnicy 410 mm z przodu i 390 mm z tyłu, wewnętrznie wentylowane i perforowane
Czujniki zużycia klocków hamulcowych
Elektryczny hamulec postojowy
2-miejscowe coupé z poszerzoną karoserią 911 GT2 RS, inteligentna konstrukcja z aluminium i stali
Pełnowymiarowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu
System Porsche Side Impact Protection (POSIP) składający się ze wzmocnień drzwi chroniących podczas zderzen bocznych, poduszek powietrznych Thorax zintegrowanych z przednimi fotelami oraz znajdujących się w drzwiach poduszek powietrznych chroniących głowę kierowcy i pasażera
3-punktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z zapięciami przy siedziskach foteli
Immobiliser z zamkiem centralnym i zdalnym sterowaniem, system alarmowy i radarowy nadzór wnętrza pojazdu
Klatka bezpieczeństwa w kolorze czarnym
Dodatki
Blok silnika i głowice cylindrów wykonane z aluminium
Chłodzenie cieczą
Technologia 4-zaworowa
System zmiany faz rozrządu i skoku zaworów VarioCam Plus
Zintegrowana sucha miska olejowa z zewnętrznym zbiornikiem oleju
Bezpośredni wtrysk paliwa (DFI)
Trójdrożne katalizatory i komputer pokładowy (OBD) nadzorujący system oczyszczania spalin
Kolektor dolotowy o zmiennej geometrii
Czterokanałowy układ wydechowy z dwiema końcówkami wykonanymi z tytanu w kolorze czarnym
Dwie turbosprężarki o zmiennej geometrii turbiny (VTG)
Dwie chłodnice międzystopniowe z systemem rozpylania wody
7-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów (PDK) z krótkimi przełożeniami, sportowym zestrojeniem i przyciskiem PDK SPORT
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) z elektroniczną blokadą przekładni tylnej i elastycznym rozdziałem momentu obrotowego
Dynamiczne zawieszenie silnika
Skrętna tylna oś ze sportową charakterystyką
Obniżone, regulowane zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management) ze sportową charakterystyką
Układ jezdny z możliwością dostosowania do jazdy na torze (zbieżność, pochylenie kół i stabilizatory)
Obręcze 9,5 J x 20" 911 GT2 RS, wykute z metali lekkich, w kolorze White Gold Metallic (wysoki połysk), z centralną śrubą i sportowymi oponami 265/35 ZR 20 z przodu
Obręcze 12,5 J x 21" 911 GT2 RS, wykute z metali lekkich, w kolorze White Gold Metallic (wysoki połysk), z centralną śrubą i sportowymi oponami 325/30 ZR 21 z tyłu
Centralne śruby kół w kolorze czarnym z oznaczeniem „RS”
Środek do uszczelniania opon i elektryczna sprężarka
Zaciski hamulcowe w kolorze żółtym
Przednie nadkola i tylna klapa wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), w kolorze nadwozia
Przednia pokrywa, boczne skrzydło, wloty powietrza przy nadkolach, górna część lusterek zewnętrznych SportDesign wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), w naturalnym kolorze
Dach wykonany z magnezu, profilowany
Przedni zderzak (profilowany) ze zintegrowanymi wlotami powietrza chłodzącego i dwoma dodatkowymi wlotami powietrza NACA w przedniej pokrywie
Przedni zderzak z zintegrowanymi wlotami powietrza z kartką w kolorze tytanu, spojlerem i otworem wylotowym przed pokrywą bagażnika
Tylne boczne panele z wlotami powietrza chłodnicy międzystopniowej
Wyloty powietrza w nadkolach kół przednich, z kratkami
Wloty powietrza w tylnych panelach bocznych, tylna klapa, wloty aerodynamiczne i tylne skrzydło wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), w naturalnym kolorze
Tylna pokrywa z wlotami powietrza, dwa aerodynamiczne wloty powietrza z kutego aluminium w kolorze czarnym i stały spojler GT2 RS wykończony włóknem węglowym
Tylny zderzak z dodatkowymi wlotami powietrza i kratką w kolorze tytanu
Osłona podwozia z dyfuzorem tylnego zderzaka
Oznaczenie „GT2 RS” na tylnym zderzaku, drzwiach kierowcy i drzwiach pasażera
Korek wlewu paliwa z wykończeniem aluminium-look
Układ mycia przedniej szyby z wycieraczkami aero i dyszami spryskiwaczy
Zewnętrzne lusterka SportDesign z tworzywa sztucznego (górna część) wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), dolna część w kolorze nadwozia
Porsche Communication Management (PCM) z modułem nawigacji online, przygotowaniem do telefonu komórkowego, złączami audio i systemem obsługi głosowej
Connect Plus z modułem nawigacji online, Apple CarPlay, modułem telefonicznym LTE z czytnikiem kart SIM i bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz schowkiem na smartfon, Porsche Car Connect i pełnymi usługami Porsche Connect
Aplikacja Porsche Track Precision
Reflektory biksenonowe ze zintegrowanymi 4-punktowymi światłami LED do jazdy dziennej, dynamiczną regulacją zasięgu i systemem czyszczenia reflektorów
Dodatkowe światła LED w przednim zderzaku (przyciemniane) ze światłami pozycyjnymi, kierunkowskazami i bocznymi kierunkowskazami
Tylne światła LED (przyciemniane)
Asystent świateł z funkcją oświetlania drogi do domu „Coming Home”
Zestaw wskaźników z centralnym obrotomierzem i 4,6-calowym kolorowym wyświetlaczem o wysokiej rozdzielczości
Zestaw wskaźników w kolorze czarnym z żółtymi wskazówkami i podziałkami
Tarcza obrotomierza z oznaczeniem „GT2 RS” w kolorze Titanium oraz wyświetlacz aktualnego biegu i biegu zalecanego
Cyfrowe wskaźniki prędkości jazdy, wybranego biegu, licznika kilometrów
Wielofunkcyjny wyświetlacz ze wskazaniem ciśnienia doładowania, bieżącej mocy dostarczanej przez silnik, rozdziału momentu obrotowego na oś przednią i tylną oraz przeciążeń wzdłużnych i poprzecznych (G Force)
Barwione na zielono szyby termoizolacyjne
Przednia szyba z szarym pasem przeciwsłonecznym
Szyba tylna i boczne szyby tylne z poliwęglanu
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa w kolorze czerwonym
Lekkie panele drzwi z paskami do otwierania w kolorze czerwonym
2 uchwyty na napoje (po stronie pasażera, za osłoną deski rozdzielczej)
Zamykany schowek podręczny
Wieszaki na ubrania na słupkach B
Standardowe kolory nadwozia: White, Black, Guards Red, Racing Yellow. Obręcze kół w kolorze White Gold Metallic
Standardowy kolor wnętrza: czarno-czerwony i elementy wykonane z Alcantary w kolorze czerwonym, trzypunktowy pas bezpieczeństwa, paski do otwierania drzwi oraz elementy z włókna węglowego (CFRP) w kolorze czarnym i naturalnym
Porsche 911 991 GT2 RS
Aktualnie przeglądasz Porsche 911 991 GT2 RS