Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 145 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW 1996-2000 (58) - Silnik

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Rzędówki z technologią Twin Spark (dwie świece na cylinder) są nie tylko trwalsze od boxerów, lecz także zużywają mniej paliwa i charakteryzują się lepszą kulturą pracy oraz zapewniają większą moc. To wszystko wyjaśnia, dlaczego zdecydowano się zrezygnować z soczyście pracującego boksera, który do tego momentu był istotnym wyróżnikiem modelu. Silnik jest rewelacyjny pod względem osiągów, spalanie rzędu 8 litrów przy dynamicznej jeździe....
4,0
~kristofsgardens@yahoo.co.uk
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Silnik tej Alfy to jednostka ktora lubi wysokie obroty, budzi sie od 4000 i rowno ciagnie az do czerwonego pola 7100, ponizej tego przedzialu raczej nie ma czego szukac,negatywnie wplywa to na ekonomie, ale jesli chodzi o dzwiek to moze sie poprostu podobac. Poza tym nie chce sie wierzyc ze tak mala pojemnosc a jak sprawnie radzi sobie z ciezarem auta, dajac kierowcy calkiem sporo frajdy.
5,0
~Matti
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Samochód ma ponad 200 tys. autentycznego przebiegu i chodzi świetnie. Jak na 1.4 to i tak powyżej oczekiwań. Co prawda nie jechałem nigdy więcej niż w 3 osoby plus bagażnik załadowany na maks, ale samochód dobrze się zbiera i nie ma dużych problemów z brakiem mocy. Może ciut za wysokie obroty na \"5\".
5,0
~Phil
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Silnik bardzo dobrze sie wkręca na obroty, niby 1.4 a rakieta, osiągi takie jakby tam było z 1.8, astry golfy escorty 1.4-1.6 16v nie mają szans;) wymieniać olej co 10 000km (syntetyk lub półsyntetyk) rozrząd + wariator co 50 000 km i silnik będzie chodził bezawaryjnie;) , świetny pomruk
4,0
~Pat
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Świetny dźwięk i ciąg zwłaszcza po 4.0 tys. obr/min. Niestety jest mała dziura "niżej" między 2 a 3 tys. Z uwagi na dźwięk to właściwie nie używam sprzętu audio w alfie. Minus to - pływająca czasami wskazówka obrotomierza na wolnych obrotach. Wydaje mi się, że do tego modelu optymalny wybór to 1.8 TS !
4,0
~wojce
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Pali trochę paliwka ok.8-9 litrów średnio ,ładny dzwięk wydaje ,jest niesamowicie elastyczny na 5 biegu 50 kilometów na godzine można jechać bez szarpnieć i dławień ,ale trzeba dbać o niego wtedy napewno nie zawiedzie (dobry olej ,świece ,kable) dosyć żwawy jak na 103 km
5,0
~corle... w razie pytań piszcie corleone0@op.pl
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Silnik 1,4 jest o niebo lepszy od innych marek. Oczywiście jeżeli się nie psuje. Osobom, które postanowiły kupic ten model radzę sprawdzić rozrząd. Twin Spark może nie brzmi tak pięknie jak boxer, ale przynajmiej można pojeździć bez odwiedzania servisu.
5,0
~Starski (ny157@wp.pl)
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Brzmienie silnika jest takie że czasem mam dreszcze - ale jeśli ktoś chce mieć auto i nie słyszeć jego silnika to proponuje Alfy nie kupować. Osiągi i wrażenia z jazdy są wyjątkowe i niepowtarzalne, silnik lubi wysokie obroty.
4,0
~Simon
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Fajnie przyspiesza dynamiczny, daje dużą radochę z jazdy ale kosztowny w serwisowaniu jak na taki mały motor. Drogie części do silnika problemy częste zmiany rozrządu często są problemy z wariatorem
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 145 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
10,0
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~grak6
Alfa Romeo 145
Hatchback 1.4 i.e. 16V T.S. 103KM 76kW
Do wyprzedzania na trasie słabo ale w codziennej eksploatacji daje rade, dużo nie jeżdżę bo zrobiłem alfką 30 tyś. km w 3 lata, ale przez ten czas nie miałem żadnego problemu. Ostatnio spala tylko trochę oleju
Alfa Romeo 145