Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW 1996-2001 (42) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~antyalfista. Mail pirx06@akcja.pl
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
Po 100 tyś bierze olej jak smok. Już cztery razy wymieniałem łozyska w kołach. raz w alternatorze, obecnie rozrusznik jest do wymiany. Jest też po wymianie sonda lambda , przepływomierz, który zresztą już zdążył sie ponownie zepsuć. Mam już 3 komplet wachaczy. W silniku wymieniony wariator i napinacz paska napędu alternatora, bo się zacioł pomimo prostoty konstrukcji. Sprzedaję w najbliższym czasie i nigdy już nie spojrze na tą markę -...
3,0
~Kacper
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
nie tak tragicznie jak mówią obiegowe opinie. Poza planowymi wymianami materiałów eksploatacyjnych oraz dość częstymi wymianami elementów zawieszenia (wahacze) tylko raz zawiodła mnie w drodze. Padło sprzęgło i to nie z powodu spalenia tarczy (to mógłbym zwalić na nieprawidłową eksploatację), tylko popękały sprężyny i chwilami wchodziły pomiędzy tarczę a docisk i było totalne wariactwo bo co chwilę sprzęgło pojawiało się i znikało)
3,0
~Janush
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
Dwa razy alternator w tym raz przed gówniane łożyska i ich osłonki. Kielichy rdzewieją, jeden mocniej, ale to chyba przez to,że kolumna dostała strzała w krawężnik (ciekawe czy jakiś polaczkowaty b5 wytrzymałby, alfa pojechała dalej) Wariator wymieniany 2 razy. Cieknie wspomaganie ale nie ruszam tego (dolewka raz na 3 miesiące)
3,0
~Slawek-Krosno
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
problem z wolnymi obrotami. wczoraj na trasie nagle sam zacza sie wkrecac na 5tys obrotów i niewiedziec czemu po paru kilometrach saamo przeszło. wybieram sie do mechanika-jak cos ustale to dam znac. moze ktoś wie o co biega? (s.polchlopek@vp.pl) Był problem z "pływaniem wolnych obrotów" ale przeszło po wyczyszczeniu przepustnicy.
4,0
~Jarek Z
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
Poważnych usterek mechanicznych brak - oczywiście trzeba serwisować i już. Mogę mieć zastrzeżenia do kilku elementów np. pompa "wody" czy wentylator ogrzewania - są to jednak rzeczy do opanowania. Zawieszenie - uwaga na dziury i wykroty - mocowanie i sworznie wahaczy przednich oraz łożyskowanie tylnych nie wytrzymuje.
4,0
~grazziano
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
Biorac pod uwage traktowanie - auto sprawowalo sie rewelacyjnie (takiego katowania nie wytrzymal zaden VW). Na minus przedwczesne uszkodzenie paska rozrzadu (70 tys) , wiaze sie z tym kosztowny remont glowicy. Wypada mi nadmienic , iz pasek wczesniej sygnalizowal zuzycie klikaniem (wypadly mu dwa zeby) .
4,0
~szymekzn@interia.pl
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
Do uniknięcia poważnych usterek musimy spełnić kilka warunków. Musimy jeździć z głową [ Alfa to nie Ferrari] pilnować przeglądów i wszystko na czas wymieniać.Podstawa to olej i nie wrzucanie silnika na wysokie obroty zaraz po odpaleniu,do tego wymiana kompletnego rozrządu na czas...
2,0
~alf
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
co 20tys km wariator?to chyba lekka przesada?wlasnie szykuje sie do wymiany kolejnego po przejechaniu dokladnie 24tys km,no i stadnart-alternator ale o tym nie trzeba chyba uzytkownikom wloskich aut przypominac
1,0
~Toyota nalepsza
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
Auto zawodne psuje się bardzo często począwszy od zamków które zamarzają w zimę poprzez zawieszenie ,wadliwe i psujące sie ogrzewanie problemy z alternatorem odchodzące uszczelki nie polecam go w ogóle.
4,0
~cezary855
Alfa Romeo 146
Hatchback 1.6 i.e. 16V T.S. 120KM 88kW
jeszcze bella mnie nie zawiodla w taki sposob ze musialbym wracac z buta albo pociagiem jak narazie tylko czesci eksploatacyjne
Alfa Romeo 146